Symptomer februarbaby

Nelly84

Glad i forumet
Hei! :)

Hvilke symptomer har dere nå? Er de like sterke hele tiden, eller varierer de fra dag til dag?

Hadde satt sååååå stor pris på om noen tar seg tid til å dele :)

Mine varierer sånn, og det gjør meg litt engstelig.

Termin 22.02

Veldig varierende fra dag til dag..

Får kvalme bølger av å til. Er svimmel, litt murr og stikking i livmora..

♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

Mine symptomer varierer fra dag til dag.. Men noe som er der hele tiden er ømme bryster og matlyst som fort forsvinner i det jeg starter å spise, samt at jeg er supertrett! :p
Ellers har jeg en god del murringer i livmora og noe sterkere smerter (mensliknende).

Litt smerter i magen av og til og så virker det som at hormoner påvirker kroppen min i forhold til at jeg får stikninger og ilinger som jeg føler at i praksis er nerver som legger seg i klem. Hadde mye av de i første trimester med førstemann også. Skjønner egentlig fint lite av det.
Ut over dette føler jeg meg relativt symptomfri. Sist så satte kvalmen inn ca uke 6, og varte døgnet rundt i 6 uker. Håper ikke det blir like ille denne gangen.

Trøtt, trøtt, trøtt og trøtt!! Er også kvalm, har ømme pupper og er fryktelig lettrørt. Gråter for ALT syns jeg :P

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

det er en lignende tråd lenger nede angående symptom :)
Men jeg kan svare her også:
TRØTT!
Vondter i lysk/lår/rompe/korsrygg... ellers er formen grei!

Er i uke 8 når og har vært veldig kvalm i 2 uker. Ligger i ro hele dagen og spiser nesten ikke. Kastet opp et par ganger foreløpig. Ellers har jeg ømme pupper

Ikke stress med symptomer, de er så forskjellig fra person til person og kan variere veldig i perioder!

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Trøtt, trøtt, trøtt og trøtt!! Er også kvalm, har ømme pupper og er fryktelig lettrørt. Gråter for ALT syns jeg :p

Termin 26. februar <3

Hvor ofte er du kvalm da? Jeg kastet opp flere ganger på lørdag, og på morgenen på mandag, men etter dette var jeg helt uten kvalme i går og kun litt kvalm i dag (får lyst til å småspise masse for å døyve det).
Jeg blir så redd når jeg føler kvalmen er avtagende, selv om jeg ikke liker å være kvalm da.. (dette er min 4.graviditet på 1 år, dermed er jeg ekstra engstelig).

Hvor ofte er du kvalm da? Jeg kastet opp flere ganger på lørdag, og på morgenen på mandag, men etter dette var jeg helt uten kvalme i går og kun litt kvalm i dag (får lyst til å småspise masse for å døyve det).
Jeg blir så redd når jeg føler kvalmen er avtagende, selv om jeg ikke liker å være kvalm da.. (dette er min 4.graviditet på 1 år, dermed er jeg ekstra engstelig).

Det går veldig i bølgedaler og det er ofte spesifikke ting som trigger det. Kaffe er døden. Også visse lukter. Men på generell basis begynner kvalmen på ettermiddagen og øker utover kvelden. Jeg er 5+2 i dag, så jeg forventer at kvalmen virkelig kommer neste uke en gang. Hvor langt er du på veg da? Skjønner godt du er nervøs, men uansett om du har kommet kort på vei flere ganger, og symptomene har vært noenlunde like, så må du huske at hvert svangerskap er forskjellig :)

Termin 26. februar <3

Det går veldig i bølgedaler og det er ofte spesifikke ting som trigger det. Kaffe er døden. Også visse lukter. Men på generell basis begynner kvalmen på ettermiddagen og øker utover kvelden. Jeg er 5+2 i dag, så jeg forventer at kvalmen virkelig kommer neste uke en gang. Hvor langt er du på veg da? Skjønner godt du er nervøs, men uansett om du har kommet kort på vei flere ganger, og symptomene har vært noenlunde like, så må du huske at hvert svangerskap er forskjellig :)

Termin 26. februar <3

Jeg har termin 22.februar, så jeg er 5+6 i dag. Jeg prøver så godt jeg kan å tenke som du sier, tror nesten jeg lider av stressreaksjoner i ettertid eller noe, for angsten har virkelig taket på meg denne gangen.
Det er visse ting som trigger ekstra til meg også, forskjellige lukter og smaker. Jaja, dette er vel ikke siste gangen jeg gnåler ivei og spør masse her inne på forumet :D

Jeg har termin 22.februar, så jeg er 5+6 i dag. Jeg prøver så godt jeg kan å tenke som du sier, tror nesten jeg lider av stressreaksjoner i ettertid eller noe, for angsten har virkelig taket på meg denne gangen.
Det er visse ting som trigger ekstra til meg også, forskjellige lukter og smaker. Jaja, dette er vel ikke siste gangen jeg gnåler ivei og spør masse her inne på forumet :D

Hege, å spørre og gnåle er det man har forumet til ;)

Termin 26. februar <3

Mine symptomer er forbigående kvalme. Regner med den vil øke i takt med høyere hcg. Hjelper å spise ofte. Så er jeg tett i nesen, litt tung i pusten. Kjenner meg oppblåst og er veldig tissetrengt. Puppene har blitt ømme på utsiden også...

For øvrig stoler jeg ikke på symptomer pga siste MA, men jeg tar hyppige blodprøver hos legen. 1-2 ganger i uken. Det, i kombinasjon med UL er det eneste som roer nervene mine.. Vet akkurat hvordan du har det. <3 Får du målt hcg?

Jeg er nå 8+2 og har varierende symptomer. Hatt litt mensmurringer, men egentlig lite. Jeg er derimot ofte tissetrengt. Ømme pupper, usigelig trøtt, veldig sliten, humørsvingninger, halsbrann og kvalme.

Er 7+6:
- smerter i magen, ligner mens, men ikke like ofte som tidligere
- uggen og lite matlyst
- reagerer sterkere på å ikke spise ofte nok (besvimte nesten i går)
- vondt i puppene, har hatt det siden 2+5
- kviser
- skal mye mindre til før jeg blir sliten.
- har sovet på ettermiddagen flere ganger.
- mer tissetrengt
- halsbrann o.l.

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Her er det veldig opp og ned hvor mye symptomer jeg har, men i perioder kjenner jeg litt kvalme spesielt om jeg sover lite eller er en stund siden jeg har spist. Har ømme pupper/brystvorter konstant, og føler jeg må tisse konstant =P Halsbrann er der noen ganger og.

Jeg har bare ømme bryst, litt trøtt om kvelden og murring!
Jeg føler det er noe "gale" med meg siden jeg ikke er kvalm el stup trøtt.. Jeg er no 6+6.. Jeg håper faktisk jeg ligger over doskålen de neste ukene.... Hehe!

Er 6+3 har veldig ømme bryst er mye trøtt og har litt humørsvingninger:)

KVALM døgnet rundt.. Må ha pusteøvelser for å ikke kaste opp. Har ikke gjort det så langt, men merker det blir vanskeligere for hver dag :(

Nr. 2 er på vei ~ 20. Februar 2014

Back
Topp