Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trøtt, trøtt, trøtt og trøtt!! Er også kvalm, har ømme pupper og er fryktelig lettrørt. Gråter for ALT syns jeg
Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n![]()
Hvor ofte er du kvalm da? Jeg kastet opp flere ganger på lørdag, og på morgenen på mandag, men etter dette var jeg helt uten kvalme i går og kun litt kvalm i dag (får lyst til å småspise masse for å døyve det).
Jeg blir så redd når jeg føler kvalmen er avtagende, selv om jeg ikke liker å være kvalm da.. (dette er min 4.graviditet på 1 år, dermed er jeg ekstra engstelig).
Det går veldig i bølgedaler og det er ofte spesifikke ting som trigger det. Kaffe er døden. Også visse lukter. Men på generell basis begynner kvalmen på ettermiddagen og øker utover kvelden. Jeg er 5+2 i dag, så jeg forventer at kvalmen virkelig kommer neste uke en gang. Hvor langt er du på veg da? Skjønner godt du er nervøs, men uansett om du har kommet kort på vei flere ganger, og symptomene har vært noenlunde like, så må du huske at hvert svangerskap er forskjellig
Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n![]()
Jeg har termin 22.februar, så jeg er 5+6 i dag. Jeg prøver så godt jeg kan å tenke som du sier, tror nesten jeg lider av stressreaksjoner i ettertid eller noe, for angsten har virkelig taket på meg denne gangen.
Det er visse ting som trigger ekstra til meg også, forskjellige lukter og smaker. Jaja, dette er vel ikke siste gangen jeg gnåler ivei og spør masse her inne på forumet![]()