Symptomer før IKM?

1+1

....
Hei dere :)
Jeg er fra "vi som prøver" og er i dag 12 dpo. Har ikke testet, men er ganske spent og krysser alt for å havne hos dere etter lang prøvetid. Hva symptomer hadde dere før IKM?
 
Veldig trøtt og ømme bryster... Krysser fingrene for deg
 
Signerer frydefull83 på denne.

Alle de pp der jeg ikke var gravid innbilte jeg meg det meste og ble kjempeskuffa hver gang. Den gangen det faktisk klaffet tok eg en test bare fordi eg skulle drikke vin (11 dpo) og ville være helt sikker. Hadde aldri trodd den skulle være positiv.
Når jeg tenker tilbake så er det eneste jeg kan huske er en dag lett ømhet i puppene da jeg lå på magen (9 dpo) og et par episoder med hetebølge som varte et par sekunder (10 dpo tror jeg)
 
Jeg hadde menssmerter som kom og gikk i ei uke før ikm(og de er der fortsatt) Får vanligvis ikke menssmerter før samme dagen jeg får mens..
 
Jeg var litt trøttere enn vanlig. Hadde også lette murringer. Men i forhold til mine andre synptomer i tildigere dpo-land var d ingenting! Jeg har alltid hatt mange ting som har skjedd med kroppen dpo, mn d merket jeg ikke nå :)
 
Jeg skjønte at jeg var gravid noen dager før IKM fordi jeg ble rørt av absolutt ingenting, og holdt på å spy av lukta av bananskall i lunsjen ;) Krysser fingrene for deg denne perioden.
 
Såre brystvorter og en veldig fornøyet luktesans. På kino 10dpo og ble skikkelig uvel av en person m peppermyntedrops bak meg! Hehe, satt med genseren over nesen under nesten hele filmen...
 
Jeg skjønte at jeg var gravid noen dager før IKM fordi jeg ble rørt av absolutt ingenting, og holdt på å spy av lukta av bananskall i lunsjen ;) Krysser fingrene for deg denne perioden.

Jeg har vært ekstremt følsom, både sur og lei meg. Og blir så kvalm av søtsaker. Det er jo totalt motsatt fra vanlig mens. Og null spotting i dag morges heller. 13 dpo :)
 
Jeg hadde veldig ømme bryster, av og til halsbrann, oppblåst og tusset ofte :p
 
Merket litt murringer, men det er det :) og sug etter mini-sylteagurker :p var litt rart siden jeg egentlig hater sylteagurk :p men dumme meg skjønte det ikke før mensen ikke kom :p hehe
 
Back
Topp