"Symptomer" etter 12 uker

Dragemamma

Forumet er livet
*MIA*
Hvilke symptomer har du nå etter at du har passert 12 uker?

Morgenkvalme, men ikke lenger døgnkvalme :D Får mer og mer vondt i nedre del av magen (bekken? livmor?), ellers har jeg et lykkesymptom etter UL, er så deilig å vite at det er en sprellemann inni der :D

Fortsatt ømme bryster og god luktesans. Kvalm innimellom men ellers i god form :-) Håper det varer..

Hodepine som kommer og går, oppe på do hver natt, vanskeligheter med å sove. Er kjempetrøtt, men får ikke sovet ordentlig etter dobesøk på natta. :) men alt er levelig, og jobber fullt :) går vell på lykkerus for tida;-)

Lav HB (lite energi), ømme brystvorter, stiv og støl i rygg og nakke som fører til hodeverk nesten hver dag, kveldskvalme, hyppig vannlating. Føler meg absolutt gravid for å si det sånn :P

Hodepine, ømme brystvorter og til tider kvalmen. Men kvalmen har kommet seg veldig siste uken :)

Ekstremt trøtthet (sånn typr sovne kl 8 på kvelden og frem til neste morning), voksende mage og noe som virker som bekkenløsning som jeg har tenkt å bestille time til legen for å få sjekket hva er :-P

Jeg blir ganske trøtt når klokka har passert 21 ;)
Ømme bryster - varierende fra uke til uke.
Strekk/stikk ved livmora - så håper dette er tegn på at livmora vokser ;)

Ellers føler jeg meg veldig "normal".
Det virker som jeg blir mindre og mindre oppblåst for hver dag. Så magen nå kontra uke 10 er nok mindre :P

Sliter med søvn, blir fort sliten, svimmel, noen ganger kommer kvalmen sigende!! Men ellers er livet herlig!! Hehe :D

Voksende mage, ømme bryst, utroligt trett og litt vondt i ryggen når jeg står stille lenge. Og håvne ankler, føtter og fingre. Gifteringen er ikke til å se lenger :( ligger i boksen

Vonde pupper, bekkenløsning, dårlig matlyst. Jah, det var vel det:P

Fint lite fortsatt :)

Fremdeles ekstrem luktesans, brekkninger og hodepine. Får heller ikke sove. Har også symptomer på svangerskaps depresjon. Knalltøft i en tid som bare burde være lykke. Har gode dager innimellom.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ser det er ganske varierende hvilke plager vi har.
Håper de med kvalme får det bedre raskt i alle fall.
Når bekkenplager først har satt inn er det vel lite annet enn riktig aktivitet og ikke overbelastning som er det eneste som funker ?

Back
Topp