symptomer ennå

VilSåGjerne

Forumet er livet
brystvortene mine e ømme,de svir. koffor forsvinner ikke det sammen med det andre?

ORIGINAL: Nesing

Det kan henge sammen med at du har en del hcg i kroppen enda (det tar litt tid før det er ute ettersom du hadde 400 på søndag, det avtar i samme tempo som det øker, halvveres annenhver dag), så sant du ikke fremdeles er gravid da...... 

nei det tviler eg på at eg e..... for det blør så felt,bare eg reiser meg kjenner eg at det renner........[:'(]
men i går kveld var de skikkelig ømme og svidde, har ikke vært så voldsomt før faktisk[&:]

Bare for sikkerhetsskyld ville jeg har testet etter stund allikevel.Vi hører jo stadig vekk om mirakler...Selv om jeg vet at det er verre å ha for mye forhåpninger og  blir skuffet.

ORIGINAL: mila76

Bare for sikkerhetsskyld ville jeg har testet etter stund allikevel.Vi hører jo stadig vekk om mirakler...Selv om jeg vet at det er verre å ha for mye forhåpninger og  blir skuffet.

signerer denne jeg, for er jo faktisk mange som har hatt store blødninger og alikevel er gravid.Ta en kontroll for å være helt helt 100% sikker....

Mine bryster var større og ømmere en uke etter SA med tvillinger, det var i uke 7. Så det er som de andre sier du vil ha slike symptomer til HCG har gått ut av kroppen, det varierer etter nivået og for fort det går ut av kroppen din. Jeg hvet at det var tvillinger rakk 3 ultralyder før det endte i SA, og så dem også slik man kan se så tidlige embroider de var jo ikke skikkelige foster enda da  med armer og bein, mer en markelignendes sak før de gikk dukken. Så faktisk begge bønnenen når de kom ut også, hadde vært greit og sluppet dette. Men jeg regner med at du slipper det, klompene havnet på toalett papiret for meg, bare så du er obs. Men du har jo mer en kjemisk graviditet så da tror jeg du slipper dette.

ORIGINAL: twinanne

Mine bryster var større og ømmere en uke etter SA med tvillinger, det var i uke 7. Så det er som de andre sier du vil ha slike symptomer til HCG har gått ut av kroppen, det varierer etter nivået og for fort det går ut av kroppen din. Jeg hvet at det var tvillinger rakk 3 ultralyder før det endte i SA, og så dem også slik man kan se så tidlige embroider de var jo ikke skikkelige foster enda da  med armer og bein, mer en markelignendes sak før de gikk dukken. Så faktisk begge bønnenen når de kom ut også, hadde vært greit og sluppet dette. Men jeg regner med at du slipper det, klompene havnet på toalett papiret for meg, bare så du er obs. Men du har jo mer en kjemisk graviditet så da tror jeg du slipper dette.

eg har hatt masse klumer eg......
men no sliter eg sånn med smerte,har så vondt at eg e kvalm[:'(]smertene sitter også gort i ryggen men,så vet ikke om eg skal sitte eller ligge.......
det er så kjedelig, sitter jo bare her,får ikke gjort noen ting siden d blør sånn

OG EG KJEDER MEG NO[&:]

ORIGINAL: Nesing

Jeg ville uansett tatt ny blodprøve, vennen! Da slipper du å være i tvil! Om ikke hcg da er på vei ned, er det enten et under som har skjedd eller så KAN det være noen rester der inne. Det eneste sikre er å ta blodprøve.

Håper du slipper mer smerter og kraftige blødninger nå. Tenker masse på deg!

Signerer denne og sender en stor klem.

ORIGINAL: VilSåGjerne

ORIGINAL: twinanne

eg har hatt masse klumer eg......
men no sliter eg sånn med smerte,har så vondt at eg e kvalm[:'(]smertene sitter også gort i ryggen men,så vet ikke om eg skal sitte eller ligge.......
det er så kjedelig, sitter jo bare her,får ikke gjort noen ting siden d blør sånn

OG EG KJEDER MEG NO[&:]

Ja du har nok hatt masse klomper, men jeg snakket om klump som er et avstøtt foster og da kan du ikke ha masse av dem, det er en klump som er fast og et tidlig stadium av et foster, men jeg tror ikke at du ser dette for det har jo ikke rukket å bli så stort enda du var jo ikke lenger enn 4uker eller 4 uker +2-4 dager da det begynte å blød, da snakker jeg om en størrelse som var større enn en mandel og ikke går i oppløsning og kjennes som en klump. Det er normalt at du har klumper som er blodsvarte pga at det er restene etter en tykkere livmorslimhinne.

Jeg beklager jeg burde ikke ha skrevet det jeg skrev istad.

Back
Topp