Symptomer eller noe sånt :p

Lykketreff

Gift med forumet
Er litt lei og fikk veldig lyst til å liste opp symptomer og klage litt til dere, i stedet for å klage til folk her hjemme, så håper det går fint :) nå har jeg:

Kvalme (nesten hele tiden)
Oppkast (ca annenhver dag)
Svimmel (nesten hele tiden)
Besvimer (et par ganger i uka)
Vondt i hodet (konstant)
Blødninger (blødde en del i går, men nå har det gitt seg)
Beina og armer sovner (hvis jeg sitter på en stol for lenge eller har beina i kryss)
Trøtt (sover lett 12 timer i døgnet)
Blør neseblod (omtrent 90% av tiden jeg er våken, men sjeldent så mye at jeg må ha papir, noen ganger om natta også)
Vann i fingrene (får nesten ikke på ringer lenger)

Ellers er jeg fortsatt så langt nede i vekt at jeg er blitt 100% sykemeldt og bedt om å ligge og spise til jeg er tilbake på startvekt.

Er selvfølgelig glad for å være gravid, men begynner å gå litt lei av å føle meg sånn som dette.

Er det flere som har en litt dårlig dag eller trenger å få ut litt frustrasjon? Hvordan føler dere dere nå?

Off! Det var litt av en list.
Håper du snart får det litt lettere!!:)
Føler at min liste bare er bagateller.
Jeg er konstant trøtt og mye kvalm. Bekkenet svir og stikker godt inn i mellom.

Synes synd på min kjære som må holde ut klagingen, men er vell lettere det enn å ha plagene selv? :p

Off! Det var litt av en list.
Håper du snart får det litt lettere!!:)
Føler at min liste bare er bagateller.
Jeg er konstant trøtt og mye kvalm. Bekkenet svir og stikker godt inn i mellom.

Synes synd på min kjære som må holde ut klagingen, men er vell lettere det enn å ha plagene selv? :p

Tror klaging er bedre enn å føle det, ja :) og jeg slipper bekkenplager. Håper dine plager går over eller i hvert fall ikke blir verre :) bare seks måneder igjen nå!

Beklager å si det men gud hvor "bra" å se at flere har det slikt:-p men samtidig all sympati til deg for det var litt av en liste! Føler selv min form har blitt verre ettersom ukene går og ikke til det bedre som det gjerne står. Er sliten og slapp i kroppen, mye kvalm (både mer og raskere enn før), mistet matlysten totalt, særlig venstre armen sovner titt og ofte, og akkurat nå topper det hele seg med migrene...

Beklager å si det men gud hvor "bra" å se at flere har det slikt:-p men samtidig all sympati til deg for det var litt av en liste! Føler selv min form har blitt verre ettersom ukene går og ikke til det bedre som det gjerne står. Er sliten og slapp i kroppen, mye kvalm (både mer og raskere enn før), mistet matlysten totalt, særlig venstre armen sovner titt og ofte, og akkurat nå topper det hele seg med migrene...

Ja, det er litt godt at noen er i samme bås :) jobber du noe nå? God bedring!

Vi er flere ja. :( Jeg er sliten og kvalm hele tiden også. Ingen matlyst og sover mye. Begynner å bli ganske lei kvalmen. Klarer ikke bidra med noe her hjemme, ligger bare på sofaen. Er ikke i jobb pga risiko.

Vi er flere ja. :( Jeg er sliten og kvalm hele tiden også. Ingen matlyst og sover mye. Begynner å bli ganske lei kvalmen. Klarer ikke bidra med noe her hjemme, ligger bare på sofaen. Er ikke i jobb pga risiko.

Uff, høres ikke greit ut :( kjedelig også! Håper det gir seg snart!

Det håper jeg og. For dere andre også.
Jeg må si jeg er veldig glad for å slippe blødninger da. Du hadde litt av en liste du også. :(

Har bare blødd én dag, så jeg er ikke bekymret for det :) legen ville sende meg på tul uansett, så da får jeg sett at det går bra. Er mer lei kvalme, hodepine og svimmelhet, men det går jo over etterhvert. Måtte bare få det ut i dag.

Har bare blødd én dag, så jeg er ikke bekymret for det :) legen ville sende meg på tul uansett, så da får jeg sett at det går bra. Er mer lei kvalme, hodepine og svimmelhet, men det går jo over etterhvert. Måtte bare få det ut i dag.

Det er da enda godt :) det skjønner jeg. Holder på å gå på veggen av det samme. Eller bare kvalmen da. Og det den fører med seg.

Klarer ikke å synes fullt så synd i meg selv når jeg leser den listen, du har det hardt! Jeg er mye kvalm, men er bedre innimellom, har gått opp 3 av kiloene jeg har mistet, og begynte å jobbe 20% denne uka. Jeg har derimot begynt å få bekkenløsning, men har heldigvis fått time hos fysio allerede torsdag :)
Jeg fikk tidlig kjenne spark, men nå har jeg ikke kjent siden igår og blir bekymret, dum som jeg er...
Jeg har faktisk også fått kynnere, det synes jeg er litt spennende for det hadde jeg aldri med førstemann, så visste ikke hva det var :p

Klarer ikke å synes fullt så synd i meg selv når jeg leser den listen, du har det hardt! Jeg er mye kvalm, men er bedre innimellom, har gått opp 3 av kiloene jeg har mistet, og begynte å jobbe 20% denne uka. Jeg har derimot begynt å få bekkenløsning, men har heldigvis fått time hos fysio allerede torsdag :)
Jeg fikk tidlig kjenne spark, men nå har jeg ikke kjent siden igår og blir bekymret, dum som jeg er...
Jeg har faktisk også fått kynnere, det synes jeg er litt spennende for det hadde jeg aldri med førstemann, så visste ikke hva det var :p

Jeg er glad jeg slipper bekkenet, jeg :) håper du får god hjelp av fysio! Det var en positiv innstilling! Kanskje jeg skal bli venn med hodepinen, hadde ikke den sist :p

Back
Topp