Lykketreff
Gift med forumet
Er litt lei og fikk veldig lyst til å liste opp symptomer og klage litt til dere, i stedet for å klage til folk her hjemme, så håper det går fint nå har jeg:
Kvalme (nesten hele tiden)
Oppkast (ca annenhver dag)
Svimmel (nesten hele tiden)
Besvimer (et par ganger i uka)
Vondt i hodet (konstant)
Blødninger (blødde en del i går, men nå har det gitt seg)
Beina og armer sovner (hvis jeg sitter på en stol for lenge eller har beina i kryss)
Trøtt (sover lett 12 timer i døgnet)
Blør neseblod (omtrent 90% av tiden jeg er våken, men sjeldent så mye at jeg må ha papir, noen ganger om natta også)
Vann i fingrene (får nesten ikke på ringer lenger)
Ellers er jeg fortsatt så langt nede i vekt at jeg er blitt 100% sykemeldt og bedt om å ligge og spise til jeg er tilbake på startvekt.
Er selvfølgelig glad for å være gravid, men begynner å gå litt lei av å føle meg sånn som dette.
Er det flere som har en litt dårlig dag eller trenger å få ut litt frustrasjon? Hvordan føler dere dere nå?
Kvalme (nesten hele tiden)
Oppkast (ca annenhver dag)
Svimmel (nesten hele tiden)
Besvimer (et par ganger i uka)
Vondt i hodet (konstant)
Blødninger (blødde en del i går, men nå har det gitt seg)
Beina og armer sovner (hvis jeg sitter på en stol for lenge eller har beina i kryss)
Trøtt (sover lett 12 timer i døgnet)
Blør neseblod (omtrent 90% av tiden jeg er våken, men sjeldent så mye at jeg må ha papir, noen ganger om natta også)
Vann i fingrene (får nesten ikke på ringer lenger)
Ellers er jeg fortsatt så langt nede i vekt at jeg er blitt 100% sykemeldt og bedt om å ligge og spise til jeg er tilbake på startvekt.
Er selvfølgelig glad for å være gravid, men begynner å gå litt lei av å føle meg sånn som dette.
Er det flere som har en litt dårlig dag eller trenger å få ut litt frustrasjon? Hvordan føler dere dere nå?