Symptomer disse dagene?

Åi. Ser flere som har mange plager, eller symptomer.. alt ettersom :-) Har ingen spesielle enda. Har fryktelig vondt i brystene og har hatt en runde der jeg ble akutt veldig sliten. Blir ofte kvalm i buss og hvis det er lenge siden jeg har spist. Ellers plages jeg litt med "menssmerter" og jeg blør litt. Bekymra for siste der!:(

Konstant trøtt og sliten, angrer bittert på at jeg har avtalt tre ekstravakter denne uka :( ikke jobbe ekstra annet enn i friukene fremover.... Det får heller være med permisjonspengene..... Jeg er helt utslitt og blir lett uvel også :(

Jeg blir trettere og trettere for hver dag. Når jeg ikke trener eller er på jobb så sover jeg bare. Stakkar mannen min, han ble litt bekymret igår da jeg sovnet på sofaen etter middag og gikk deretter og la meg.
Idag var jeg småuggen på morgenen, håper ikke det blir verre...
Heldigvis er det helg snart!

Kvalm
Vondt i korsrygg
Ekstremt sliten/trøtt
Dårlig matlyst
Såre bryster

Ømme pupper. Kan nesten ikke ligge på magen, og har ikke klart å bruke BH på to uker…
Mye kvalm, kaster opp nesten hver dag.
Konstant sulten, kombinert med ekstremt dårlig matlyst.
Litt ekstra "luftig":smiley-ashamed008 men det kan vi heldigvis le av:)

Trøtt
Ømme nipples
Uggen innemellom
Kviser
Noe ligamentsmerter/ stikkinger i rygg

Tett i nesa
Ømme bryster
Oppblåst
Munnsår
Trøtt
Kvalm når jeg våkner

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

7+3, og idag kom kvalmen... Hvis det hjelper å spise, så må jeg spise hele tiden... Ingefærte lindrer bare litt... Det blir en lite produktiv dag på jobb idag. Spent på om det blir verre med dagene :p

Er litt redd nå, føler at jeg har mindre symptomer enn tidligere.. Bare litt ømme bryster og trøtt. Har liksom samme følelse som de andre gangene jeg har mistet.

Back
Topp