Symptomer disse dagene?

Bondefruen

Forelsket i forumet
Hvilke symptomer har dere da frøkner?:)

Her er det kvalme kvalme å atter kvalme.. Starter jeg med å være kvelm om morgenen er jeg kvalm hele dagen. Åssåer det disse puppene da, som har blitt store, tunge og er kjempevonde! Matlysten er på sitt høyeste å kviser å hodepine følger med:p

Kan ikke klage, er bare tegn på at noe vokser i magen:)

Ikkje så mange symptom om dagen. Er sliten, dårlig matlyst, tørst og vanvittig såre pupper :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ømme bryst er vekke
kvalmen har blitt borte (tar kvalmestillende)
kviser
stikninger ved lysken.
Trøtt.
humørsvingninger

TRØTT! Herregud så trøtt...
Kvalm, det kommer og går dagen lang.
TI tonns pupper som er vonde.
En kvise (som er helt sinnsykt mye til meg å være)
Heftige humørsvingninger på enkelte dager.

Veldig få symptomer egentlig, og det synes jeg er litt skummelt... For begge de andre graviditetene mine har jeg hatt masse symptomer. Har kanskje bittelitt murringer i magen og puppene er større, brystvortene mørke og lekker litt melk.

Trøtt, kjempevonde brystvorter, litt kvalme ved sult, ligamentsmerter, og jeg lurer på om jeg kjente et stikk av bekkenløsning da jeg trillet tur med sønnen min idag :confused:

Trøtt, spesielt tidleg på dagen, våkner litt på ettermiddagen! Litt uggen av og til! Litt murring! 5+2 idag! Rekner med det kjem meir når eg bikker 6 veker! Gjorde det med dei to andre

Trøtt døgnet rundt... kvalm, uren hud, oppblåst og murringer.

Jeg gir den største sympati til alle sammen:3some

Hadde knapt symptomer med nr 1, så dette er noe helt nytt for meg..

Utrolig trøtt,samtidig som jrg kunne ha spist og trappa i meg døgnet rundt,dessverre :-( Og så utrolig vonde og ømme bryst :-P

Mye kvalm, tørst, såre pupper og utrolig trøtt dagen lang. Matlysten er heller ikke på topp :puke_r

Ømme pupper, VELDIG ømme pupper!
Sliten, MEGET sliten!
Dårlig matlyst
Kvalme når jeg er trøtt
Halsbrann
Kviser
Stikking i magen

Ellers alt bare bra! :p

Ho ja, så må jeg tisse hele tiden...

Ømme pupper!
Varierende kvalme gjennom dagen
Murringer/stikking nedentil
Sterkere luktesans
Trøtt
HUMØRSVINGNINGER..stakkars mannen! Slekter visst på mamma ;)

Back
Topp