Symptomer dabbet

Mimi87

Elsker forumet
Hei jenter. Her har symptomene dabbet av i dag og fikk plutselig en følelse av at noe ville skje.. våknet nettopp av en drøm om at jeg spontanaborterte... ble litt redd nå.
Tenker egentlig bakerst i hodet at alt er fint og nå når jeg skriver fikk jeg halsbrann, men føler jeg trenger en liten peptalk:p
Er så redd for å miste♡ er 5+4 i dag..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde samme følese i natt, helt grusomme Magekramper og mensen smerter.

Men jeg tror alt er normalt og at du kan ta det helt med ro :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Takk Twinkle♡♡♡ trengte å høre det. Stod opp jeg, ble plutselig så kvalm. Så spiste jwg litt rester fra pommes frittes fra i går og gren av noe jeg ikke pleier å grine av på tv en; ) hehe:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Det et vanlig å ha sånne drømmer, og alle andre merkelige drømmer og mareritt. Etter 5 uker er sjansene for abort mye mindre enn etter 4 uker (de fleste spontanaborter skjer før moren vet hun er gravid), og det blir mindre og mindre sjanse hele tida. Du er jo nesten halvveis til 12 uker allerede :D

Sjansene for at dette går kjempebra er rundt 90%, og det er ganske bra odds :D

sendt fra mobilen via BV-appen
 
Så rart. Jeg satt i går kveld og plutselig følte ikke jeg heller meg gravid lengre. Magen føltes tom på en måte.

Men i dag er den sedvanlige morrakvalmen der og den kommer rett etter at jeg har tatt vitaminene.
 
Jeg også har drømt at jeg mister, flere ganger faktisk. Ikke noe blod enda. Har også våknet av at jeg har hatt vondt i magen og det er flere dager siden nå.. Tror det er ganske vanlig å drømme sånt fordi det er noe vi i underbevisstheten bekymrer oss for. Det er nok ikke et plutselig innfall av klarsynthet. ;)

Prøv å slappe av, det går nok helt fint med lille spire der inne. ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dere er så herlige♡ blir helt rørt her jeg sitter:p er utrolig godt å høre at det ikke bare ee meg og at alt forhåpentligvis og mest sannsynlig er helt i orden:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp