Symptomer dabber av

Igår og idag har det vært mer strekking/ubehag her.
Har også en følelse av å være svimmel hele tiden, et sånn trykk i hodet. Akkurat som at noen klemmer på hver side av tinningen. Andre som har den følelsen?
Ellers er puppene fortsatt ømme. Og litt småkvalm.
Uke 6+5.

Igår og idag har det vært mer strekking/ubehag her.
Har også en følelse av å være svimmel hele tiden, et sånn trykk i hodet. Akkurat som at noen klemmer på hver side av tinningen. Andre som har den følelsen?
Ellers er puppene fortsatt ømme. Og litt småkvalm.
Uke 6+5.
Jeg lurte bare på om noen hadde merket at det hadde dabbet av :)

Ja, det strekker ikke mye der nede lengre... Jeg kan nå snu meg i sengen og strekke meg etter mobilladeren uten at det gjør vondt :hilarious: jeg er 8+0 i morgen.

Er flere uker siden eg hadde murringer/strekinger i noe stor grad. Er 10+0 no.

Jeg har INGEN symptomer.. 6+1... men er ganske sikker på det var slik forrige gang også.. var frisk og fin hele svangerskapet, glemte jeg var gravid ofte utenommat magen var det.. så håper det er grunnen for ingen symptomer denne gangen også.. får av og til små «sting» om jeg strekker meg raskt men det er alt.. :nailbiting:

Alt av murringer har dabbet av her også. Er 9 uker. Men har fremdeles ømme bryst, tett nese, rate drømmer, veldig trett.. :joyful:

Jeg har INGEN symptomer.. 6+1... men er ganske sikker på det var slik forrige gang også.. var frisk og fin hele svangerskapet, glemte jeg var gravid ofte utenommat magen var det.. så håper det er grunnen for ingen symptomer denne gangen også.. får av og til små «sting» om jeg strekker meg raskt men det er alt.. :nailbiting:
Har hatt det helt likt. Absolutt ingenting. Så derfor Var jeg hos legen på onsda(7+0)og tok hcg. Såååå har jeg vært driitkvalm siden :dead:
Så det kan komme plutselig :)

Skulle ikke ha sagt at det ikke stikker lengre. I dag har jeg hatt stikninger når jeg nyser, beveger meg, reiser meg og da jeg snudde meg i senga o_O

Mistet alt av symptomer i uke 8. Strekking/ubehag i magen, kvalme, kviser, trøtthet osv. Ble først veldig bekymret, men nå er jeg egentlig bare glad jeg slipper mer ubehag :rolleyes:
Er nå 11+1 og har kun litt ømme bryster :)

er 9+6 i dag, og i går kom kvalmen og uvelheten tilbake igjen. Blæh, men litt godt også da det gjør alt litt tryggere ;)

Har vært uten det verste av symptomer i et par uker nå (10+2 idag), sånn gradvis nedadgående. Prøver å sette pris på det, for min bekymring hjelper liksom ingenting til eller fra :rolleyes:

Back
Topp