1barnvilha2
Betatt av forumet
Flere som merker at strekk i livmoren (mens smerter) har dabbet av nå? Er uke 8+1 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lurte bare på om noen hadde merket at det hadde dabbet avIgår og idag har det vært mer strekking/ubehag her.
Har også en følelse av å være svimmel hele tiden, et sånn trykk i hodet. Akkurat som at noen klemmer på hver side av tinningen. Andre som har den følelsen?
Ellers er puppene fortsatt ømme. Og litt småkvalm.
Uke 6+5.
Ja, dabbet av for en ukes tid siden kanskje. Helt normaltFlere som merker at strekk i livmoren (mens smerter) har dabbet av nå? Er uke 8+1![]()

Har hatt det helt likt. Absolutt ingenting. Så derfor Var jeg hos legen på onsda(7+0)og tok hcg. Såååå har jeg vært driitkvalm sidenJeg har INGEN symptomer.. 6+1... men er ganske sikker på det var slik forrige gang også.. var frisk og fin hele svangerskapet, glemte jeg var gravid ofte utenommat magen var det.. så håper det er grunnen for ingen symptomer denne gangen også.. får av og til små «sting» om jeg strekker meg raskt men det er alt..![]()