Symptomer borte over natta

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
Flere?
Jeg har vært kvalm og sulten hele tiden i godt 2-3uker nå..våknet i går og plutselig helt fin igjen...er d idag og..
Flere som plutselig ikke har Symptomer? Burde vel bare nyte..men med min fortid blir jeg alltid bekymret...
Er 9uker...

Jeg også ble plutselig mye bedre form når jeg passerte 9 forrige uke. Er 9+5 i dag! Så vært veldig deilig men bekymrer meg litt forde. Men får bare nyte det så lenge det varer. Er vel vanlig at symptomene avtar litt når man nærmer seg 12 uker :angelic::D

Sniker! Jeg hadde det slik i uke 8, alt av symptomer forsvant. Hadde også en blødning så var sikker på at alt håp var ute. Dro på tidlig ultralyd og der fikk vi se en sprellende bamsemums ❤️
Noen uker etterpå kom symptomene snikende igjen, og er fortsatt uggen (13+3 idag)

Er så uggen som bare det og håper virkelig det kan avta litt snart så jeg kan klare å spise snart :hungover:
Men husker fra sist at det gikk lang tid før kvalmen forsvant og jeg klarte å spise igjen :(

Ja! Samme her! Rundt 7+4 forsvant mine symptomer over natta. Føler noen kommer litt tilbake som f.eks at jeg ofte må tisse og brekker meg hver gang jeg hoster. Bekkenet mitt har også begynt å tulle.. (har kronisk låst bekken, så ikke uforventa:hilarious:)

Har hatt ei uke uten symptomer nå, men i dag har jeg hatt følelsen av at noe vokser og vært litt uggen.

Opplevd det samme siste dagene, plutselig langt mindre symptomer, men ingen tegn til at noe er galt. Gikk lenge før jeg fikk plager, først i uke 5, og nå i uke 7 har jeg svært få. Håper og tror at det er normalt at det kan variere

Sniker! Jeg hadde det slik i uke 8, alt av symptomer forsvant. Hadde også en blødning så var sikker på at alt håp var ute. Dro på tidlig ultralyd og der fikk vi se en sprellende bamsemums ❤️
Noen uker etterpå kom symptomene snikende igjen, og er fortsatt uggen (13+3 idag)

Jeg har ikke sett min sprelle eller røre på seg på ultralyd :( kan det være noe galt da? Selv om hjertet banker

Jeg har ikke sett min sprelle eller røre på seg på ultralyd :( kan det være noe galt da? Selv om hjertet banker

Nei, såklart ikke. De er jo i ulikt aktivitet, og vokser i rykk og napp! Storesøster sov seg igjennom ultralyd i magen i uke 15. Fikk komme inn dagen etter og da var det liv etterpå☺️ Ett bankende hjerte er jo det som er viktig❤️

Nei, såklart ikke. De er jo i ulikt aktivitet, og vokser i rykk og napp! Storesøster sov seg igjennom ultralyd i magen i uke 15. Fikk komme inn dagen etter og da var det liv etterpå☺️ Ett bankende hjerte er jo det som er viktig❤️

Okei, det er veldig godt å høre. Ble brått bekymret for at noe er galt selv om jeg har sett hjertet banke❤️

Er 7+4, forrige uke brakk jeg meg og/eller kastet opp hver morgen, denne uken har jeg vært HELT fin. Veldig merkelig og litt skummelt, men tenker bare at jeg må slappe av så godt jeg kan rundt det, og nyte det så godt jeg kan. Mest sannsynlig er alt bra, og hvis ikke finner jeg ut av det før eller siden.

Er 7+4, forrige uke brakk jeg meg og/eller kastet opp hver morgen, denne uken har jeg vært HELT fin. Veldig merkelig og litt skummelt, men tenker bare at jeg må slappe av så godt jeg kan rundt det, og nyte det så godt jeg kan. Mest sannsynlig er alt bra, og hvis ikke finner jeg ut av det før eller siden.
Denne tankegangen likte jeg ekstremt godt ! Amen - helt enig !! :Heartred

Flere?
Jeg har vært kvalm og sulten hele tiden i godt 2-3uker nå..våknet i går og plutselig helt fin igjen...er d idag og..
Flere som plutselig ikke har Symptomer? Burde vel bare nyte..men med min fortid blir jeg alltid bekymret...
Er 9uker...

Det samme har skjedd meg og nå. Våknet i dag. Ikke kvalm, litt ømme bryster men ikke mye.
Er ca 9 + 4 idag.
Var veldig rart å våkne uten å være kvalm
Trur med en gang det er noe galt men før man vet ordet så kan det blusse opp igjen
Er noen år siden sist graviditet (10) så husker ikke alt har sett et bankene hjerte i uke 8ca så jeg skal holde roen

Litt 'godt' å lese att det er flere i samme båt

Ja godt å lese..men har ingen symptomer nå.
Men får prøve å slappe av..ikke lett å være englemamma og gravid igjen.. neste ul er 19des

Sa på sykehuset i dag at symptomene var borte. Glemte at jeg i helga kastet opp utover gulvet og at jeg kastet opp 10 ganger for jeg var så sikker på at babyen var borte at jeg hadde omgangssyke

Back
Topp