Symptomer bekkenløsning?

Bkno0568692

Andre møte med forumet
Hva er symptomer på bekkenløsning?

Jeg sliter på jobb for tiden, har så vondt i venstre "hofte"/bakdel at jeg halter rundt til tider. Stikker sånn at jeg nesten begynner å grine. Har slitt med vondt der før, men vært smertefri lenge og nå er det kommet tilbake for fullt..

Er bare 13 uker på vei.. Kan det i det hele tatt være begynnende bekkenløsning?

Jeg ville ha gått til kiropraktor/fysioterapeut som kan bekkenplager. Fastlegen sa at jeg hadde bekkenløsning, men kiropraktor mener jeg har bekkenlåsning. De gir mange av de samme symptomene, men krever ulik behandling. Jeg kjente det allerede i uke 6, men det forverret seg kraftig fra uke 12.

Jeg ville ha gått til kiropraktor/fysioterapeut som kan bekkenplager. Fastlegen sa at jeg hadde bekkenløsning, men kiropraktor mener jeg har bekkenlåsning. De gir mange av de samme symptomene, men krever ulik behandling. Jeg kjente det allerede i uke 6, men det forverret seg kraftig fra uke 12.
Kiropraktoren har nok mer peiling enn legen. Låsning er heldigvis lettere å behandle, men vondt er det absolutt.....

Jeg har noen øvelser jeg bør gjøre hver dag for å unngå smerter. Når jeg har vært flink en stund er jeg smertefri, og da glemmer jeg fort å gjøre dem, og så må jeg gjøre en ekstra innsats en stund.

Back
Topp