Symptomer❤️

Linnsi86

Glad i forumet
Hei. Hvilke symptomer har dere?
Jeg er 7+6 i dag.
Har vært litt kvalm,mer uggen.
Veldig trøtt. Temperaturen i kroppen er helt på tur,plutselig varm og så fryser jeg veldig. Hehe..
Litt stikking og murring i "magen"..
Ellers har jeg det bra. Hva med dere?

Ikke veldig mye lenger (11+4). Kaster opp i ny og ned :p og er fortsatt trøtt og sover mye, men har mer energi enn på leeenge :)

Er 8+5 å er ganske så kvalm store deler av dagen, veldig dårlig matlyst, mye stikkninger i magen og oppblåst. Er og trøtt, men ikke så trøtt som sist svangerskap :p men for hver dag kommer jeg nærmere 12 uker, sist gav det seg litt ut i uke 12, satser på det denne gangen og :)

Er 9+5 idag.. fårsatt vonde pupper, sulten hele tiden. Begynt og få hodepine hver kveld. Veldig trøtt og sliten ennå. Håper på mer energi snart

11+4 i dag. Fortsatt småkvalm, men kaster ikke opp lengre. Kald/ varm omhverandre. Ømme pupper. Tisse om natten. Murringer og stikninger. Hormonell :oops:

Oppblåst og lagt på meg 2 kg. 7+5

Flott og se dere har symptomer
Det er fint og lese at det meste av det jeg føler og som gjør meg urolig er normalt... At vi alle har det noe lunde likt mange mener vi skal være glad for disse symptomene,det er tegn på skapelse av liv.. Men ikke så lett å være glad i dem når man har hodepine og kaster opp❤️ stå på jenter.. Vi er fantastiske alle sammen❤️

11+1 idag, mye kvalme fortsatt, brekker meg og kaster opp, fryser hele tiden, trøtt konstant, ømme pupper, oppblåst og sulten hele tiden men klarer ikke tanken på mat :(

Flott og se dere har symptomer
Det er fint og lese at det meste av det jeg føler og som gjør meg urolig er normalt... At vi alle har det noe lunde likt mange mener vi skal være glad for disse symptomene,det er tegn på skapelse av liv.. Men ikke så lett å være glad i dem når man har hodepine og kaster opp❤️ stå på jenter.. Vi er fantastiske alle sammen❤️
Ingen som sa til meg at det var så pyton i starten :p hehe. Men man glemmer hvor dårlige man har vært når man er helt frisk :p

Dere er flinke alle sammen. Det er litt av et underverk viner med på.
Håper dere alle har noen som passer på og duller med dere❤️
Stå på dere sterke kvinner❤️

Back
Topp