Symptomene

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Her er de fortsatt fraværende. Eneste jeg har er litt råmelk i puppene om jeg kommer borti og litt ekstra trøtt. Hatt litt strekk i lysken om jeg reiser meg fort f.eks... Ellers merker jeg ingenting! Men har nå sett på ul to ganger at alt er bra ☺️☺️ flere med få synptomer nå også?

Lite symptomer her også. Har hatt mensverk og strekk i sidene bare den siste uken. Var mye kvalm ukene før. Fikk se spira med armer og bein i dag så alt er ok.

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app

Jeg kjenner veldig lite. Ingen kvalme, ikke oppblåst, merker ikke noe i brystene. Kjenner litt i livmora av og til, en slags stølhet, det er det eneste. Mulig jeg er litt mer trøtt, men det er ikke så ille. Synes jeg var mer trøtt for noen dager siden, nå har symptomene avtatt.

Betrygger meg med at 50% får faktisk IKKE symptomer tidlig i svangerskapet så...da er jeg vel heldig da :):)

Ikke hatt symptomer hele svangerskapet, er i uke 12 nå! Litt trøtt og litt lite matlyst bare!
Vi får anse oss selv som heldige, som du sier :-)

Ingen symptomer her. Er 7+2. Har vell først nå begynt nå å kjenne at jeg får litt vondt i puppene hvis jeg trykker mot dem. Ikke noe annet:) skal visst være veldig vanlig å ikke kjenne så mye hos mange:) frister veldig med en tidlig ul for å se om det er noe der inne da:)! Siden jeg ikke føler meg garavidnpga manglende symptomer. Hadde bare vært morro !:)

Jeg er mer trøtt, har endel strekk i sidene og murringer innimellom. Ellers er brystvortene fortsatt ømme! Så ikke så voldsomme symptomer. Veeeeldig glad jeg slipper kvalme!

Du kan få masse av meg!! :)

Back
Topp