Symptomene...

Savira

Elsker forumet
Har dere hatt noe særlig symptomer etter dere tok testene?
Jeg merker nesten ingenting... Jeg er bare uggen i magen hele dagen omtrent. Men er ikke kvalm, tisser som normalt, ingen sure oppstøt, spiser som normalt igjen....

(og hvorfor er kalkulatorer så forskjellige? på appsen til iphonen,  sier den at jeg er 5+2, på pcen sier den at jeg er 5+4, og de andre viser 5+2 og 5+3.... hvilke på nett er det som stemmer egentlig, når jeg heller ikke har hatt noe særlig med stabil syklus?)

ikke noe annet enn at jeg er super trøtt! det var jeg første trimester sist og.. var sånn jeg mistenkte at jeg var gravid [:)]

trøtt har jeg ikke tenkt på... Jeg er mye trøtt/sliten om dagen... men vet liksom ikke om det har med å gjøre fordi jeg snur på døgnet eller fordi det er symptomer.... har vært sykemeldt i 2 mnd nå pga brekt fot, og da har døgnet snudd seg en smule :/
Men jeg håper at trøttheten er en av symptomene jeg har nå... savner de andre symptomene faktisk.. som kvalmen og gulpen :P
er liksom en kjempe-trygghet å ha dem også...

Hehe, ja. Jeg blir superkvalm hvis jeg blir for sulten jeg. Har ikke vært så ille nå, men var forferdelig under første graviditet.. Morgenkvalme har jeg aldri hatt! *bank i bordet*

Skrekkeksempel: Tanta mi var kvalm, kasta opp og svimte av i 9 måneder, alle 3 svangerskapene! Da hadde jeg lagt meg ned for å dø tror jeg :) Hadde hvertfall ikke blitt gravid 3 ganger [&:]

auda... høres overhodet ikke behagelig ut. hehe...
Prata med ei som hadde morgenkvalme og oppkast hele svangerskapet. stakkars kvinnemenneske.. hehe..

greit i noen uker, men ikke i 9 mnd altså...

Har ikke symptomer i det hele tatt;/ kunne godt ha komt litt kvalme til meg oxo ;) men det kan enndå komme (",) satser på att alt er bra med mitt lille gull

Bare veldig trøtt og kjenner det litt i bekkenet/lysken. Ellers ikke kvalm i det hele tatt, som jeg var med nr.1. Håper det fortsetter sånn!

Litt småekkel i magen til tider, men ofte kjenner jeg absolutt ingenting.
Tisser mye mer enn vanlig.
Ellers så føler jeg ingenting, føler meg ikke gravid. Håper det kommer etterhvert...

yey.. idag har jeg vært litt kvalm!! woohoo!! er fortsatt litt småkvalm!!
*kvalme, kvalme, kom til meg* =D

Back
Topp