Muligens
Glad i forumet
I og med jeg er blitt helt paranoid for om det går bra denne gangen så tok jeg en ny test i dag. Er livredd for å miste igjen... Det holder med 9 ganger altså :(
Frykten var grusom å kjenne på for at streken skulle være svak... :(
Jeg er fremdeles ikke kvalm, bekkenet har blitt snilt igjen og det er flere symptomer som har trukket seg mer tilbake :sparke:
Eneste symptomene jeg kjenner er:
* Tisser masse
* Øme pupper
* Mer sulten
* Drømmer mer voldelige drømmer
* Murringer i magen
* Er oppblåst
* Humørsyk
Mannen mi og jeg har snakket masse om dette ang. tidlig UL. Vi skal be om det når vi skal til legen til torsdag. Tidlig UL er eneste måten jeg klarer å slappe av på, senke skuldrene og nyte denne tiden. Dette stresser hodet mitt så utrolig mye mer e det burde :(
Så var det den testen da. Streken kom opp før kontrollstreken, he he he!
Og den er jo ikke akkurat bare litt sterk ;) Så det er noe noe i magen min fremdeles da, skal vi basere det på streken, he he he!!!
Men tidlig UL vil jeg ha uansett!!! Mtp min historie så har jeg sagt jeg ønsker tettere oppfølgning og tidlig UL, så får vi se hva legen sier...
Frykten var grusom å kjenne på for at streken skulle være svak... :(
Jeg er fremdeles ikke kvalm, bekkenet har blitt snilt igjen og det er flere symptomer som har trukket seg mer tilbake :sparke:
Eneste symptomene jeg kjenner er:
* Tisser masse
* Øme pupper
* Mer sulten
* Drømmer mer voldelige drømmer
* Murringer i magen
* Er oppblåst
* Humørsyk
Mannen mi og jeg har snakket masse om dette ang. tidlig UL. Vi skal be om det når vi skal til legen til torsdag. Tidlig UL er eneste måten jeg klarer å slappe av på, senke skuldrene og nyte denne tiden. Dette stresser hodet mitt så utrolig mye mer e det burde :(
Så var det den testen da. Streken kom opp før kontrollstreken, he he he!
Og den er jo ikke akkurat bare litt sterk ;) Så det er noe noe i magen min fremdeles da, skal vi basere det på streken, he he he!!!
Men tidlig UL vil jeg ha uansett!!! Mtp min historie så har jeg sagt jeg ønsker tettere oppfølgning og tidlig UL, så får vi se hva legen sier...