Symptomene trekker seg tilbake igjen, så jeg tok en ny test *bilde*

Muligens

Glad i forumet
I og med jeg er blitt helt paranoid for om det går bra denne gangen så tok jeg en ny test i dag. Er livredd for å miste igjen... Det holder med 9 ganger altså :( 

Frykten var grusom å kjenne på for at streken skulle være svak... :(

Jeg er fremdeles ikke kvalm, bekkenet har blitt snilt igjen og det er flere symptomer som har trukket seg mer tilbake :sparke:
Eneste symptomene jeg kjenner er:
* Tisser masse
* Øme pupper
* Mer sulten
* Drømmer mer voldelige drømmer
* Murringer i magen
* Er oppblåst
* Humørsyk

Mannen mi og jeg har snakket masse om dette ang. tidlig UL. Vi skal be om det når vi skal til legen til torsdag. Tidlig UL er eneste måten jeg klarer å slappe av på, senke skuldrene og nyte denne tiden. Dette stresser hodet mitt så utrolig mye mer e det burde :( 

Så var det den testen da. Streken kom opp før kontrollstreken, he he he!
Og den er jo ikke akkurat bare litt sterk ;) Så det er noe noe i magen min fremdeles da, skal vi basere det på streken, he he he!!!
Men tidlig UL vil jeg ha uansett!!! Mtp min historie så har jeg sagt jeg ønsker tettere oppfølgning og tidlig UL, så får vi se hva legen sier... 

Det finnes ikke tvil når man ser på den testen =) Så bra! Håper du får den oppfølgingen du trenger :)

Så bra :) du har jo mange symptomer da! :) krysser fingrene for at dere får tidlig ul:) morsomt å se testen din, for det er akkurat sånn test jeg testa positivt med :P fra ebay !! Hihi :)

moia skrev:
Det finnes ikke tvil når man ser på den testen =) Så bra! Håper du får den oppfølgingen du trenger :)

Takk for det, he he!! Håper ikke streken blir svakere heller! ;)

Det er bare det at jeg vet ikke om jeg får den oppfølgningen jeg trenger og faktisk har krav på..
Jeg byttet lege for ikke så lenge siden, til ei jeg hadde hørt utrolig mye bra om! Når jeg kom på time for utredning så var det en vikar for henne.... 
For legen min skal spesialisere seg innen noe på sykehuset, så vikaren hennes er helt ny for meg.
Fikk et så som så inntrykk av henne, så vi er ikke sikker på om vi egentlig kommer til å få det vi skal ha, altså :( 
Krysser fingrene for det beste i morgen!!!

MiniPuselabb skrev:
Så bra :) du har jo mange symptomer da! :) krysser fingrene for at dere får tidlig ul:) morsomt å se testen din, for det er akkurat sånn test jeg testa positivt med :P fra ebay !! Hihi :)

Dette er test fra ebay, he he he he!!! 

Jeg syntes ikke jeg har mange symptomer da *fnis* Dette er ingenting i forhold til hvor mye jeg er vant til :/

Og jeg er klar over at ingen svangerskap er like, men det er litt merklig å ikke ha så mange symtpomer når ALLE de andre gangene har vært like. Da blir jeg litt skeptisk : /

Sist jeg gikk gravid hadde jeg flere symptomer enn denne gangen.. Men da var jeg så kvalm, glad jeg ikke er det denne ganger :D bare brekker meg innimellom :P

jeg har mista 4 ganger tidligere (bare blåbær i forhold til deg da...)
og da har vi habituell abort.
ved siste aborten min sa de på sykehuset at e skulle få god oppfølging neste gang..
så med en gang jeg ble gravid gikk jeg til legen min og ho sendte henvisning.. skal på første time med ul i morga.. 
så bare krev det samme av legen din..

Muligens skrev:

moia skrev:

Takk for det, he he!! Håper ikke streken blir svakere heller! ;)

Det er bare det at jeg vet ikke om jeg får den oppfølgningen jeg trenger og faktisk har krav på..
Jeg byttet lege for ikke så lenge siden, til ei jeg hadde hørt utrolig mye bra om! Når jeg kom på time for utredning så var det en vikar for henne.... 
For legen min skal spesialisere seg innen noe på sykehuset, så vikaren hennes er helt ny for meg.
Fikk et så som så inntrykk av henne, så vi er ikke sikker på om vi egentlig kommer til å få det vi skal ha, altså :( 
Krysser fingrene for det beste i morgen!!!

Jeg skal krysse fingrene for deg :)

Back
Topp