Symptomene kommer og går....Andre?

3småstjerner

Glad i forumet
Jeg er øm i puppene i perioder i løpet av dagen.. Og jeg er LITT trøtt i ny og ne. Kjenner litt stikkinger og litt mensaktige smerter inni mellom..Men ellers er det ikke noe mer symptomer. Og føler jeg ikke kjenner noen ting til tider. Noen andre som føler det går litt opp og ned med symptomene?

Er litt bekymret etter 2 ma... Så kjenner veldig etter da. [;)]

ja samme her, eneste av symtomer jeg har er trøtt og litt ont i brystvortene!!! så er verken kvalm eller har drit ont i brystene som sist...:)

Her kommer det å går litt.
Hadde ett par dager med veldig kvalme, men nå er det bare sånn litt innimellom. Ellers litt murringer i magen. Har hatt noe økt utflod.Kjenner ingen ting i brystene.Så til tider føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt.

er veldig trøtt å sliten, har litt murringer nå å da, men ikke noe mer ennå, så tørr ikke helt tro på at jeg er gravid ennå jeg da[8D]

Godt det er flere som føler det sånn. Da er det sikkert helt normalt[:D]
Vi må vel være glad vi kan slippe unna kvalmen hvertfall..

[:D] Speeennneeende er det hvertfall!!!

Googlet faktisk på dette nettopp i ste. Her kommer og går symptomene ja... litt noen dager, mer andre dager... merkelig!

Ja, de kommer og går. Har hatt et par dager så og si uten murringer, men idag har de tatt seg opp kan man si [:-] 

Ja, det kommer og går litt her også.
Er ikke alltid jeg er trøtt på kvelden. men gjerne andre tider på dagen..... på jobb f.eks[8D]

Back
Topp