Symptomene forsvunnet allerede!?

E.L

Flørter med forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Hei!

Utrolig hvor mye man skal bekymre seg over… Jeg har siden uke 4/5 vært kvalm mer eller mindre hver dag, med dårlig matlyst. Har også vært utrolig trøtt og sliten. Denne uken har kvalmen blitt gradvis bedre, og er nå omtrent borte!? Er det andre som har opplevd dette? Jeg er 8+4 i dag, syntes det var veldig tidlig å miste symptomer..
 
Jeg ble også gradvis mindre kvalm, bedre matlyst og mindre aversjoner fra slutten av uke 7, er 8+5 i dag. Ble så bekymret at jeg måtte bestille ultralyd til i går og fikk se et bankende hjerte der, bønna ble målt til 8+5 :happy:
 
Jeg var veeeeldig kvalm med mye oppkast frem til for et par dager siden :hungover: Er 9+5, men kvalmen er mer eller mindre gitt seg. Er nå bare uggen og små kvalm hele tiden :hilarious: Ellers har jeg veldig lite symptomer, bare litt stikking i livmoren nå og da :happy:
 
Godt å høre at det er andre som opplever det samme! Jeg får vel heller bare nyte å ikke være kvalm så lenge det varer eventuelt :)
 
Jeg er 9+3 og har opplevd flere ganger de siste 1,5-to ukene at det som var konstant, ekstrem kvalme dagen lang i uke 5-7 plutselig blir borte en dag eller to, før det er tilbake like ille som det var. Har lest meg frem til at det er helt innafor at symptomene svinger litt. Prøver å heller sette pris på pausen enn å bekymre meg, selv om det ikke alltid er like lett. Blir litt lettet når jeg plutselig blir kvalm igjen og spesielt betrygget når brekningene er tilbake, haha!
 
Back
Topp