Symptomene forsvinner...

Synne89

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Denne uken har puppene vært veldig lite ømme, og idag når jeg våkner er jeg ikke trøtt, nå jeg ikke spist på 4 timer og jeg er ikke noe kvalm. Det ble jeg før etter 2 timer uten mat. Magen føles ikke oppblåst. Jeg føler meg ikke noe gravid lengre.
Tok kontakt med gyn for ultralyd, men fikk ikke time før mandag.. jeg vil ikke gå igjennom dette en gang til:( om 6 dager er det 1 år siden vi mistet engelen vår i uke 17:sad015

Det er vanlig at symptomer kommer og går, og også vanlig at det bedrer seg rundt uke 10. Håper alt er imorgen hos deg, forstår godt bekymringene <3

Jeg skjønner godt at du stresser med at symptomene forsvinner. Formen min bedret seg veldig for ca. 2 uker, altså da jeg var 7 uker, men jeg må bare tvinge meg selv til å tenke at det ikke betyr noe denne gang. Jeg skal til UL på onsdag og krysser fingrene for oss begge to [emoji4][emoji173]️

Hadde det slik lørdagen før vi reiste på ferie for 2 uker siden og.. så håper de kommer tilbake.. er så slitsomt å gå å kjenne etter hele tiden

Har hatt det sånn selv de siste ukene nå.. og ekstremt mye bedre og piggere den siste uka. Var derfor kjempe nervøs og redd før vi var på TUL i dag.. men der var det en liten en som sprella med et hjerte som banka:Heartred håper du får samme bekreftelsen som oss

Forstår deg godt, er i samme båt selv. Et par dager fin i formen, men så kan plutselig kvalmen eller uggenheten komme sånn smått tilbake. Hvor langt er du? Som gode Veivalsa skriver over her, er det vanlig at symptomene blir mindre etterhvert pga. synkende/stabilisert HCG fra rundt uke 10:) Min beste venninne var kvalm i uke 8 da hun nettopp var gravid, og det var det eneste hun merket til babyen før den begynte å sparke i uke 17 :)

Har opplevd det samme, det varierer dag til dag og uke til uke :) Fikk bekreftet liv på TUL etter sist jeg var overbevist jeg ikke var gravid lenger, så nå prøver jeg å ikke bekymre meg :) Lykke til med UL! Krysser alt <3

Forstår deg godt, er i samme båt selv. Et par dager fin i formen, men så kan plutselig kvalmen eller uggenheten komme sånn smått tilbake. Hvor langt er du? Som gode Veivalsa skriver over her, er det vanlig at symptomene blir mindre etterhvert pga. synkende/stabilisert HCG fra rundt uke 10:) Min beste venninne var kvalm i uke 8 da hun nettopp var gravid, og det var det eneste hun merket til babyen før den begynte å sparke i uke 17 :)

Jeg er 8+2 idag..

• Liker
Reactions: HJT
Godt å lese at jeg ikke er alene om å ha det slik. Jeg skal og til fosterdiagnostikk om 3 uker så da får vi en skikkelig bekreftelse

Godt å lese at jeg ikke er alene om å ha det slik. Jeg skal og til fosterdiagnostikk om 3 uker så da får vi en skikkelig bekreftelse

Håper de 3 ukene gå fort! Venter på å komme inn dit selv [emoji849]
Forresten, hadde verste formen i uke 9, var bedre i uke 8 ;)

Har det helt likt som deg.
Ikke kvalm, og litt overskudd på dagtid.
Kjennes helt "normal" ut, men slår meg til ro når jeg ser at så mange har det likt.
Noen ganger trenger man bare å få det inn med teskje.
Er 9+0 idag og rynket ikke engang på nesen da skiva med makrell i tomat ble satt på bordet til nevøen min!
Krysser fingrene for deg og at lille spiren din enda henger med.

Denne uken har puppene vært veldig lite ømme, og idag når jeg våkner er jeg ikke trøtt, nå jeg ikke spist på 4 timer og jeg er ikke noe kvalm. Det ble jeg før etter 2 timer uten mat. Magen føles ikke oppblåst. Jeg føler meg ikke noe gravid lengre.
Tok kontakt med gyn for ultralyd, men fikk ikke time før mandag.. jeg vil ikke gå igjennom dette en gang til:( om 6 dager er det 1 år siden vi mistet engelen vår i uke 17:sad015

Hold oss oppdatert på form og utvikling! :) Her er jeg 11+2 og kvalmen har ikke sluppet taket ennå

Jeg har hatt veldig opp og ned med symptomer! Trøtt stort sett hele tiden, men ellers er det veldig kvalm en dag, ingenting neste. Samme med bryster og strekk i livmor. Men i går fikk vi se et frisk lite hjerte som banket og alt så veldig bra ut!! [emoji173]️[emoji173]️[emoji120]

Back
Topp