symptomene forsvinner

MartheMor09+12

Forelsket i forumet
Murringene har forsvunnet de siste dagene, ikke kjent noe stikkinger heller. Er mindre kvalm. trøttheten går opp og ned, samme med hodepinen. på en måte var det litt betryggende at jeg var så dårlig, nå blir jeg usikker. Tenker særlig på at jeg festet en god del før jeg fikk vite at jeg var gravid. Er jo s mye som skjer når det er sommer, og graviditeten var ikke planlagt, foruten at vi planlagte at vi skulle begynne å prøve rundt August. Så tenker jo litt på den festingen. Vet jo at det som regel går greit, men man tenker jo på det.

Er foresten 7+2  på vei nå

Jeg har få symptomer,  sist svangerskap hadde jeg enda færre. Så det trenger ikke å bety at man har mistet :)

Skjønner godt at du er bekymret. Det sammeskjedde meg meg forrige svangerskap. Symptomene forsvant rundt uke 10, og jeg fikk ultralyd i uke 11. Fant ikke noe liv der da... Er ikke meninga å bekymre deg, men det kan være lurt å ta kontakt med lege for å få sjekket om alt er bra. Lykke til.

Det trenger ikke være noe, symptomene kommer og går.
Jeg hadde det likt da jeg gikk med guttungen.
De to gangene jeg har hatt MA har symptonene vært der til aborten har blitt fullført.

Jeg har bestilt tidlig UL, men har ikke fått svar på time enda. Kan godt hende det ikke er noe gale, men da slipper jeg å gå rundt å bekymre meg. :)

Jeg har også veldig få symptomer, noen stikninger et par ganger i døgnet ellers ikke så mye annet og jeg hadde mye flere symptomer med lillegutt, husker det veldig godt!

Men jeg tror ikke det er unormalt for det....alle graviditeter er forskjellige,
og jeg tror vi bare får nyte den gode formen så lenge den varer :)

oj, jeg var visst litt rask å skrive dette tidligere i dag for i ettermiddag/kveld kom kvalmen! huff...elendig....

Det er helt normalt! Alle svangerskap er forskjellig. Jeg føler at dette ikke er likt som med min datter allerede. Mine symptomer har blitt litt borte de også. Har igjen mørke ringer rundt brystvorten,vonde brystvorter,trøtt og til tider strekk i livmoren.
Prøver å tenke positivt! Vi skal på ultralyd til Onsdag, og se. Har igen store forventninger før den tid, men regner med/håper at alt er bra. Når jeg hadde MA, så fikk jeg smerter i magen, og blødde. Ike noe av dette enda. Lykke til!:)

Det er nok helt normalt :) Her er ikke kvalmen like ille som for noen dager siden, håper egentlig jeg slipper den gangen her :D

Det er vanlig at symptomene kommer og går i et svangerskap! Det blir så mye lettere når man kjenner livstegn hver dag, slipper å bekymre seg så mye da!:)

*

Jeg er så og si symptomfri om dagen, og kjenner at det bekymrer meg litt.. Har jo fire fullførte svangerskap bak meg, og har aldri vært i så god form før.. Dette er litt skremmende, men jeg må bare prøve å tolke det dithen at kroppen reagerer anderledes nå som kosten er lagt om og trening er innført.. Det er det eneste som er forskjellig fra sist..

Back
Topp