Symptomene forsvant...?!?!

happymay

Betatt av forumet
Hei, er 10+6 i dag..og for noen dager siden forsvant både kvalme og det meste annet som har plaget meg de siste ukene.. Er det flere enn meg?!

Tenker selvfølgelig på MA, siden jeg opplevde det en gang tidligere.. Regner med alt er ok, men likevel...
 
Helt vanlig at det blir bedre etter uke 10, fordi morkaka tar over næringstilførsel og hcg er fallende. :)
Også vanlig at symptomene varierer. Jeg er mye bedre når jeg kan ta det helt med ro.
 
Jeg er 9+2 nå og føler meg mye bedre. Bare litt kvalm hvis jeg blir veldig sulten. Var på TUL for 6 dager siden der jeg fikk se hjertet banke og den lille sprelle så jeg regner med at alt bare er bra
 
Jeg er 12+2, og mine symptomer forsvant for 3-4 uker siden. De ømme brystene hang i litt lenger, er vel en to uker siden at jeg var helt sikker på at brystene holdt på ramle av (de henger fremdeles på heldigvis) :P Men etter det har jeg ikke merket noen ting, UL på lørdag viste at lille lå å sprellet og hjertet slo, så det er helt normalt at symptomene forsvinner etterhvert :)
 
Oh ja har jo vært gravid før, men klarer aldri å huske fra gang til gang. :( betryggende å vite at det ikke bare er meg da[emoji23]
 
Ååå du er heldig[emoji847]håååååper kvalmen gir seg snart!!!!! Blir gaaaal av å gå konstant kvalm og uvell!! Begynner på jobb i morgen etter ferien, å gruver meg skikkelig[emoji26][emoji26] er 10+5 i dag, men ingen tegn til at det skal gi seg..[emoji58]
 
Sniker fra januar :-)
Er 14+6 i dag og har følt meg helt som "vanlig" de siste ukene :-) det er helt normalt at symptomene gir seg, og man blir litt bekymret men jeg prøver å nyte at kroppen faktisk får litt hvile også:p
 
Jeg er i dag i uke 11+0, og kvalmen har begynnt å avta mye den siste uken, nå er jeg bare nesten konstant sulten. har også begynnt å få kynnere og tegn på bekkenløsning...så det ene avløser det andre hos meg for å si det sånn... Men så lenge jeg og lille har det bra så overlever man vell :)
 
Jeg er i dag i uke 11+0, og kvalmen har begynnt å avta mye den siste uken, nå er jeg bare nesten konstant sulten. har også begynnt å få kynnere og tegn på bekkenløsning...så det ene avløser det andre hos meg for å si det sånn... Men så lenge jeg og lille har det bra så overlever man vell :)

Her har også kynnerne begynt! Ekstremt tidlig syns jeg [emoji29] Får du når du anstrenger deg?
 
Her har også kynnerne begynt! Ekstremt tidlig syns jeg [emoji29] Får du når du anstrenger deg?

Nei, har stort sett hatt det på formiddagen, og spesielt hvis jeg må tisse :wideyed: Jeg måtte selvfølgelig spørre jordmor (det fine med å bo på bygda, jordmor svarer på tekstmeldinger på alle døgnets tider) og hun sier at siden jeg er 2 gangsfødende så kan kynnerne komme tidligere, så da tar jeg det heeeelt med ro :smug:
 
Nei, har stort sett hatt det på formiddagen, og spesielt hvis jeg må tisse :wideyed: Jeg måtte selvfølgelig spørre jordmor (det fine med å bo på bygda, jordmor svarer på tekstmeldinger på alle døgnets tider) og hun sier at siden jeg er 2 gangsfødende så kan kynnerne komme tidligere, så da tar jeg det heeeelt med ro :smug:

Hehe! Så deilig med jordmor som svarer fort [emoji4]
Det er jo som regel ikke farlig med kynnere, så er nok bare å slappe av [emoji4] Jeg prøver å ikke ta sorgene på forskudd, men sist måtte jeg slutte å jobbe rundt uke 27 fordi jeg hadde så og si konstante kynnere pga stress, så jordmor skremte meg med prematur fødsel og sa at jeg ikke fikk jobbe mer.
Vil heeeeelst slippe å bli sykemeldt eller satt på svangerskapspenger like tidlig eller tidligere denne gangen[emoji29] Tiden går så sakte når man ikke kan jobbe!
 
Hei, er 10+6 i dag..og for noen dager siden forsvant både kvalme og det meste annet som har plaget meg de siste ukene.. Er det flere enn meg?!

Tenker selvfølgelig på MA, siden jeg opplevde det en gang tidligere.. Regner med alt er ok, men likevel...
Det er helt normalt at kvalmen og andre plager kommer og går litt. Nå er du jo også snart inne i andre trimester, og så pleier symptomene å avta endel :)
 
Jeg er i dag i uke 11+0, og kvalmen har begynnt å avta mye den siste uken, nå er jeg bare nesten konstant sulten. har også begynnt å få kynnere og tegn på bekkenløsning...så det ene avløser det andre hos meg for å si det sånn... Men så lenge jeg og lille har det bra så overlever man vell :)

Da er det kanskje ikke bare noe jeg innbiller meg allikevell.. har tenkt at ikke jeg kan ha kynnere så tidlig, men da er det som jeg trodde det det er. Har 2 fra før av så kanskje derfor det kommer tidligere denne gangen?
 
Har vært helt fin i noen dager, men ligget våken i hele natt pga kvalme og intens halsbrann:-/
Helt normalt at symptomene kommer å går og i perioder avtar helt. Noen er jo ikke plaget med noe omtrent iløpet av disse 9 mnd heller:)
 
Hehe! Så deilig med jordmor som svarer fort [emoji4]
Det er jo som regel ikke farlig med kynnere, så er nok bare å slappe av [emoji4] Jeg prøver å ikke ta sorgene på forskudd, men sist måtte jeg slutte å jobbe rundt uke 27 fordi jeg hadde så og si konstante kynnere pga stress, så jordmor skremte meg med prematur fødsel og sa at jeg ikke fikk jobbe mer.
Vil heeeeelst slippe å bli sykemeldt eller satt på svangerskapspenger like tidlig eller tidligere denne gangen[emoji29] Tiden går så sakte når man ikke kan jobbe!

Ja, men akkurat nå går tiden saaaakte på jobb :confused: det er ikke høysesong for låneopptak i banken....så her sitter jeg da. Men som du sier, det kommer til å bli kjedelig å gå ut i sykemelding eller svangerskapspenger så tidlig! Jeg var student sist gang (for 5 år siden :eek:) Da var jeg en god del plaget med bekkenet fra ca uke 24-25 :shifty: Men heldigvis har jeg en fantastisk arbeidsplass som tar vare på sine ansatte og det blir tilrettelagt for oss :) Så jeg håper også på å kunne være lengst mulig på jobb ;)
 
Back
Topp