Symptomene er borte...

Nøstenøve

Flørter med forumet
Jeg fikk positiv graviditetstest 11.mai og har i grunn vært små uggen, hatt ømme pupper, blitt kvalm om det har gått lang tid mellom måltider og nesten kasta opp ett par ganger....men nå onsdag/torsdag/fredag så har i grunn dette forsvunnet, og jeg begynner så smått å bli bekymra. Har legetime på mandagen (først å fremst for å finne ut om jeg er 6 eller 10 uker)men nå lurer jeg på hva som skjer. Kan jeg prøve med en graviditetstest igjen? For hvis jeg er gravid så skal det vell gi utslag? Er mulig jeg tenker for mye på det og reagerer veldig på at kroppen gir andre tegn nå enn tidligere....men det er første gang jeg gjør dette så jeg aner jo ikke hvordan det skal være....

så lenge du ikke har hadd noe bløding av noe slag så vil jeg bare gå ut fra at du har bare en bra dag. og kansje du er over 12 uker? da skal kvalmen gi seg.
men ta en test til så slipper du å uroe deg.

ja, det skal vel ikke være noe galt så lenge man ikke har blødninger.... men jeg har hørt at en graviditetstest kan vise positiv i en del dager etter en eventuell abort ol.... dette fordi hcg-en ikke går ut av kroppen sån med en gang....
men mest sannsynlig så er alt bra med deg. disse symptomene kan variere veldi fra dag til dag [:)] men ta en test du - så er du vertfall sikker [:)] kan være du er veldi heldig å slipper med flere plager (symptomer) det er jo det beste [:D] lykke til!

kvalmen min og har begynnt å gi seg, men har ømme pupper endå då, men merke symtomene begynne å gå vekk deiligt[:)]

Spørs om jeg får ut å kjøpe meg en ny test ja. Har heldigvis ikke hatt noe blødninger så jeg er ikke såååå redd da. Syns bare det er litt merkelig at det som i grunn er ett par bra dager med tanke på lite plager, blir de dagene en bekymrer seg mest. Krysser fingrene for at alt er ok[;)]

Back
Topp