symptomene er borte :(

Frøbert2016<3

Elsker forumet
da var det jaggu min tur til å få den "skrekken" :( Jeg har vært kvalm, trøtt og ømme pupper. nå er ikke puppene ømme, kvalmen er borte og jeg føler meg opplagt.. murringer nedentil.. jeg er seriøst redd :( jeg tror ikke jeg orker å miste igjen :(
 
Var akkurat samme som jeg hadde i 3 dager. Men alt er bra♡ og symptomene er tilbake for fullt! Men å få den skrekken er gruuusomt!!!! Klem til deg!
 
Jeg er litt kvalm av og på, kan gå flere dagen uten, så blir jeg plutselig dårlig etter middag, ved bilturer eller bare ved å stå opp. Hadde også ømme pupper frem til uke 8ca, så ble det helt borte. Men babyen lever :) Har heller ikke før den siste uka hatt murringer og slikt i livmora, men det er vel mest fordi den vokser. Får håpe du bare er heldig og slipper masse symptomer og heller får en god form inn mot jula :-D
 
Jeg hadde det også sånn i ca en uke men de kom tilbake. Nå er jeg trøtt og kan sove hele tiden, småkvalm, oppblåst, svimmel og fortsatt hard i magen. Så vent noen dager og gled deg til de er tilbake ;)
 
De kommer og går :) tenk positivt. Babyen har det helt sikkert perfekt inni der <3
 
Veldig normalt... Er uke 12 nå og hadde få symptoma for nån uka men nå har jeg masse igjen. Husk at mange har ikke symptomer i det hele tatt.
 
Tuse takk for svar <3 man blir jo så redd.. første trimester er jaggu mange følelser opp og ned altså!
 
Det er helt normalt at symptomene forsvinner og kommer tilbake.. ;) Bare vær glad du slipper å være kvalm 24/7!! ;)
 
Har ikke hadd en eneste symptom på snart 3 uker jeg :/ er 10+4 ... skummelt... men hadde ikke så mye før eller....
 
Jeg syns du er heldig...håper kvalmen min slipper taket skikkelig snart :hungover:
 
tusen takk for omtanke. I dag har kvalmen kommet pent tilbake. Og den har vært ILLE. Nesten så jeg angrer på at jeg ikke "satte pris på" en symptomfri dag.. :s Men samtidig er jeg SÅ glad jeg har de, for da er det greit i kroppen min likevel, tror jeg :D
 
Back
Topp