Symptomene er borte

Blomsten2

Forelsket i forumet
7+4 i dag. Var kvalm hele dagen, trøtt og hadde ømme pupper. Symptomene forsvant omtrent over natta. Har hatt veldig vondt i magen siden fredag. Skikkelige mensmurringer. Skal på tidlig ul på torsdag, noe som virker som en evighet til. Er det flere som har opplevd at alle symptomene plutselig ble borte? Ingen tegn til blødning, men kjenner jeg er livredd for MA nå..
 
Jeg har heller ingen symptomer, men håper på det beste. Får svar på torsdag!
 
Jeg har hatt mange som plutselig forsvant. Har du hatt noen?

Yes, veldig ømme pupper, migrene, ekstremt trøtt og enkelt ganger med kvalme. Samt murringer og stikkinger..
 
ingen symptomer trenger heldigvis ikek være ensbetydende med at noe er galt <3 noen er bare mer "heldige" enn andre ;) du kan gjerne overta trøttheten min om du vil?? :D ;) hihi!
 
ingen symptomer trenger heldigvis ikek være ensbetydende med at noe er galt <3 noen er bare mer "heldige" enn andre ;) du kan gjerne overta trøttheten min om du vil?? :D ;) hihi!
Savner trøttheten og kvalmen min nå som det plutselig er borte. Da visste jeg at alt var bra:p så vær glad du hsr symptomer!
 
Savner trøttheten og kvalmen min nå som det plutselig er borte. Da visste jeg at alt var bra:p så vær glad du hsr symptomer!
Jeg er kjempe glad for de. Krysser fingrene for at alt er bra hos deg uansett :) <3
 
Jeg hadde masse symptomer først ukene men mellom uke 8-10 var det nesten ingenting.. Mens nå i uke 12 har jeg det igjen. Så ingen fare.
 
Jeg hadde masse kvalme og trøtthet forige uke, men på fredag våknet jeg og ikke følte noe. Da ble jeg sånn passe engstelig kan man si:p Ble litt mer uggen i løpet av helgen og i går kastet jeg opp for første gang på før sola hadde stått opp:p. Så tror det er ganske normalt at symtomene kommer og går litt :happy: Er 8+5 idag
 
Haha! :p vært på tidlig UL i dag. Alt var bare bra<3 helt fantastisk følelse! Kvalmen og trøttheten kom tilbake etter 2 dager :p nå syter jeg ikke over kvalmen lengre etter den "støkken" :p
<3 <3 <3
 
Back
Topp