Symptome som kommer og går i uke 6

ly79

Andre møte med forumet
Tror jeg er sånn ca i uke 6, vanskelig å vite siden jeg aldrig fikk igjen mens etter SA i februar!
testet positivt 3+ på CB digital lørdag for en ukesiden. Hvilke symptomer har dere, er kjempe engstelig for ny SA så tolker alle kroppens symptomer. Det som engster meg nå er att puppene plutselig ikke er så ømme lengre.

jeg er også engstelig for at jeg ikke har nok symptomer.. forrige uke hadde jeg nesten null og niks symptomer.. Denne uken har det begynt å murre litt igjen i magen, i tillegg er jeg litt kvalm etter at jeg har spist og når det er lenge siden jeg har spist.. 

Men jeg har ikke anelse på om den murringen jeg har i magen er positivt eller ei!! hmmm. slitsomt, men vi får bare prøve å tenke positivt og håpe at spirene holder seg på plass! + at tiden frem til uke 12 bare flyr avgårde :)

Har lest att murringer er normalt...men greier ikke å roe meg helt.....Tiden går laaangsomt når en er bekymret.... men en får krysse det som krysses kan å hååpe det går bra Har du vert hos lege? når tenker du evt å gå ?

Back
Topp