Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hadde murringer i mage og rygg allerede 6 dpo, som fortsatt er der. Ryggen sluttet å murre for en uke siden, men magen murrer fortsatt. Ellers så har trøttheten begynt å komme mer nå de siste dagene
Jeg er hjemmeværende med lille på 1,4 år. Er utslått når mannen kommer hjem kl 17 uansett, gravid eller ikke! Håper indelig på å ikke bli skikkeliii dårlig og helt slått ut!!! Da blir det hardt å være gøyal og tilstede på hjemmebane!" - i 9 mnd! Var i veldig god form i første svangerskap, så krysser fingrene for en reprise!!
Jeg er konstant sulten, føles hul i magen, og blir allerede bråkvalm om morgenen, særlig om jeg kjenner enkelte lukter. Har også hvilt middag de to siste dagene for jeg har vært så trøtt. Når jeg allerede kjenner såpass mye før fulle fem uker er jeg spent på hvordan det blir videre
Mest redd kvalmen eg[emoji21] mannen e på jobb 16 daga og heime 12, og eg vil holde på 82%jobb lengst muleg i tillegg til å ha 3 guttebassa som kreve sitt [emoji23] har ikkje hatt kvalme i dei 3 andre svangerskapa, so satsa på det no og [emoji108]
Mensmurringer i mage og rygg, samt at trøttheten har kommet sigende[emoji4] Var veldig kvalm fra uke 6-12 og kastet opp fra uke 12-16 med storebror [emoji30]
Stikker en del på venstre side om dagene og murrer litt, trøøøtt og litt uggen samt veeeeeldig oppblåst etter måltider, lukte og smakssansen er der også