Symptom

CharlotteHard

Flørter med forumet
på det ene eller andra kan vi skriva om här:-)

Jag har från igår av, känt att det plötsligt "svir" till därnede - det liksom sticker till i förbindelse med att min lille bille beveger sig.
Det försvinner med en gång det blir stilla.
Någon annan som känt något liknande?

JA! Jeg har masse stikkinger og sviing der nede, det er den lille som presser hodet nedover. Innimellom kan det være helt for&%*#$# vondt..

Samme her- i gårkveld var det helt forferdelig! Nesten så jeg lurte på å ringe noen pga av for mye bevegelser..men er jo trangere tydeligvis så alle bevegelser og spark merkes på en heelt annen måte:) Fortsatt mest ko og gøy men dog fulgt av mye stikksmerter og ubehag..Hører visst til:)

Jeg har sinnsykt stive ledd om dagen. Hvis jeg ikke har rørt fingrene på en stund, stivner de og jeg klarer nesten ikke å bøye de. Spesielt lillefingern og ringefingern. Au! Snodige greier...

Hos meg så svir det opp under ribbbeina. Hu ligger tydeligvis og presser godt der:( kjenner jeg er så lei av alle disse plagene. Mitt første svangerskap var laaaangt i fra så slitsomt. Hvorfor kan ikke alle være slik? Jeg vet hun er verdt alle smerter og venting, men noen ganger tenker jeg hvor deilig det hadde vært om hu kom i natt, selv om jeg ikke vil ha hu før nærmere termin så hu slipper å være prematur.

Jeg har sinnsykt stive ledd om dagen. Hvis jeg ikke har rørt fingrene på en stund, stivner de og jeg klarer nesten ikke å bøye de. Spesielt lillefingern og ringefingern. Au! Snodige greier...

Du har ikke litt vann i kroppen da? Det slår seg ofte på små ledd, som fingre og tær og kan bli stivt og vondt.

Side: Jeg er enig. Det måtte gjerne vært januar nå, så kunne vi vært ferdige :)

Du har ikke litt vann i kroppen da? Det slår seg ofte på små ledd, som fingre og tær og kan bli stivt og vondt.

Side: Jeg er enig. Det måtte gjerne vært januar nå, så kunne vi vært ferdige :)

Jo, jeg har nok fått litt vann i kroppen i det siste, for beina er ganske hovne til tider, så da er det nok det :)

Fick kommentar om mina läppar idag...hehe..."dem ser sååå fylliga ut" :-)

Fødelepper??? ;)

Är det det dem kallas? hehe...:-)

Har hørt at når fødselen nærmer seg så blir leppene og nesa større :-)

Tror jeg hadde fødetryne sist...hoven i hele ansiktet, såååå fin atte :eek: :happy118

Back
Topp