Symptom?

Joffen

Gift med forumet
VIP
Noen som sliter med at armer og bein "sovner"?

Merker det skjer mye oftere og etter kortere tid enn før...Lurer på om det skjer pga graviditeten...

Hmm,nei.Ikke sånn uten videre iallefall.
Aner ikke hva det kan komme av jeg,nevne det på neste svangerskap kontr. kanksje?

Jeg hadde det sist gang jeg var gravid, og litt i begynnelsen i dette. Men kjenner svært lite til det nå. Var hos legen min og han sjekket det opp, men fant ikke noe galt[;)] Dersom det er plagsomt, og du er urolig er det bare å ta kontakt med legen din[;)]

Armer, bein, føtter sovner flere ganger daglig her hos meg. [:D]

i natt våknet jeg å da hadde EN finger sovna... hadde det kjempe gøy... lå der for meg selv å surra mens samboeren lå vedsiden av meg å sov [:)]

Vet ikke helt hva det kommer av da..
Men jeg skal til legen på mandag.. Jeg kan spørre for oss da[:D]

Skjer her også, og jeg våkner av det nesten hver natt. Spesielt armene, og av og til rumpa hvis jeg ligger på ryggen. 

Ja dette skjer hos meg også.. men er vel bare hender og armer..  Jeg har igrunn hatt problemer med det før også, men nå er det vel stort sett hver natt... vet ikke hva det kommer av, men tror ikke det er farlig..
Du får skrive her igjen da du har snakket med legen.. :)

Jaaaaa! Det skjedde med meg tidligere i sv.skapet! Hendene sovna hele tia om natta.
Våkna hele tia og det var skikkelig ekkelt!

Hadde det ikke sånn i forrige sv.skap. Rare greier. Men det har gitt seg til meg! :)

Både armer og ben sovner jevnt hos meg også.. Tror ikke det er noe farlig jeg [:)]

Back
Topp