Symptom veke 9

Bkno3764782

Flørter med forumet
bekymrer meg nok som alle andre...kva symptom har andre i veke 8/9? Føler meg ikkje gravid lenger. Veldig lite murring, lite hormoner som tuller, mindre trøtt enn eg var, kvalmen har gitt seg... Forrige svangerskap var heilt annleis. Eg veit at kvart svangerskap ikkje er likt, men tenker jo det verste når symptom forsvinn så tidlig.

Jeg har det faktisk veldig likt som deg. Og føler meg ikke bekymret heller.
Har fortsatt hovne, ømme bryster.
Føler meg ikke uggen/fyllesyk lenger, mindre oppblåst og ikke så trøtt lenger.
Energien er tilbake.
Eneste er matlysten, den svinger litt, men er ellers ok.

Last edited:
Er 8+3 i dag. Kan ramse opp mine symptomer.

- veldig ømme og store pupper
- konstant kvalm
- oppkast flere ganger daglig
- dårlig matlyst, blir kvalm av matlukt og bare ved tanken på å spise
- kjempetrøtt, kan sove hele dagen har jeg muligheten
- ofte blodtrykksfall, må blant annet ligge strak ut på senga i 20-30 minutter etter dusj for ikke å besvime
- blir fort andpusten, har generelt høy puls og til tider hjertebank

Har skjønt at jeg nok er en av de mer uheldige i svangerskapene mine, var helt likt med førstemann. For meg høres det ut som en drøm å ha lite symptomer :shy:

fett hår, vondt i ryggen, kviser, hormonell, ømme pupper og til tider veldig kvalm :bored:

Er i uke 8...
Kvalmen kommer og går, noen morgener helt jævli - andre inget.
Litt ømme bryster, idag er de virkelig på topp:hilarious: ene hunden kom å la seg oppå meg igår kveld, kjentes ut som brystene skulle eksplodere:wideyed:
Ellers har jeg lite, litt murringer i mage og korsrygg

Ømme pupper av og på :)
Kvalm litt nå og da ellers ingen symptomer :)
Men vært sånn hele tiden:)

Idag er jeg 9+0 og våknet til mensmurringer som jeg ikke har hatt i det hele tatt og så klart bekymrer jeg meg utrolig mye for at nå er det en SA på gang. Jeg var 9+2 når jeg mistet i MA i mars og har en del angst for at det samme har skjedd eller skjer nå.

Ellers er jeg også "fyllesyk" og kaster opp 1 gang for dagen, men ikke kvalm, ømme pupper som kommer og går og kjempe trøtt og tiltaksløs. Sover 1-3 ganger iløpet av dagene som går.

Ser at det varierer frå person til person her også Eg får prøve å finne roen og håpe at eg er heldig som ikkje er dårlig Eg skal til jordmor i morgon, så eg håper eg kan få høre hjerteslag! Tusen takk for svar

Jeg er 8+5 og i dag har jeg foreløpig ikke kjent noen symptomer denne dagen. Regner med jeg blir trøtt tidlig i kveld.

Jeg er 9+3 idag. Kvalm hele døgnet, lite matlyst, hodepine, slapp og trøtt, svimmel, smerter i korsrygg/bekken, ømme pupper og tar mye lettere til tårene enn vanlig. Misunner dere som ikke har så mange symptomer/plager :laughing002 Men jeg mener jeg har lest at både mange og få plager er like normalt.

Back
Topp