Symptom tråd

Kine88

Blir kjent med forumet
Hvilke symptomer på graviditeten har du??

Her er det kvalme i perioder, tørst og drikker mye, fryser på kveldene, brekker meg lett ved tannpuss og oftere sulten, og mer andpusten. Ellers veldig fin form :)

Store, vonde pupper m/melk, hodepine (og migrene innimellom), mye kvalme, noe oppkast, sure oppstøt, hard i magen, lettere andpusten, utrolig trøtt, fryser lett, mye vondt i korsryggen, kjenner bekkenløsning snike seg på og jeg er mer følsom. Det er vel alt :) 6+4, så har en liten stund igjen hehe :D

Det aller verste er at jeg fryser, hele tiden, sånn skikkelig iskald! og er så trøtt hele tiden, har sovet hele julen! Så er puppene så vonde at det gjør vondt å ha dyne på. Ellers har jeg det fortsatt veldig bra, ja utenom murringer og menssmerter

Jeg skrev vistnok på feil gruppe - tilhører jo septembergruppa. Hahaha, symptom - forvirret!!

Kvalme som kommer og går. Når den er her er den intens!

Ømme pupper, gråter nesten litt når jeg tar av bh om kvelden :D

Stikninger og murringer i magen

Halsbrann innimellom (etter sjokolade!)

Iskald på kveldene

Trøtt og lite opplagt

Gråter for småting som rører meg. (Stod i skibakken og så på barnerenn. Så falt et barn, og så begynte alle å klappe når hun reiste seg. Jeg klappet og gråt...:rolleyes:)

Trøtt!! Kan sove hele dagen om jeg får. Er også kvalm, null matlyst, ømme pupper og oppblåst mage... :-)

Ømme brystvorter
Kvalm innimellom
Vond/stikk i livmor innimellom
Hormonell
Oppblåst
Tissetrengt
Trøtt
Kald på kvelden
Vondt i korsryggen

Ellers tipp topp. ❤️

Super låke bryster
Kvalme
Fryser
Trøtt/sliten
Stor matlyst
Svimmel
Låk i korsryggen (spesielt på kveldene)
Masse hormoner ute å går..

Kjenner symptomene er værre dette svangerskapet kontra det andre (da var det bare kvalme).
Men tenker på at det er en fin premie for all slite! :)

Ømme pupper
Stikninger/murringer nederst i magen
Trøtt og sliten
Oppblåst
Irritabel
Kvalm (spesielt på morgenen og hvis det går for lang tid mellom måltider)
Masse kviser
Ekstrem luktesans

Kvisene og morgenkvalmen er definitivt det verste! Heldigvis går kvalmen over en liten stund etter jeg har fått i meg mat, men det å komme seg opp for å lage og spise den er en kamp!

Last edited:
Lite energi. Rett og slett slapp og sliten. Småkvalm og lite med matlyst dagen lang. God luktesans og ømme bryst. Prikk likt som med de to andre svangerskapene mine. Så blir spennende å se Er også ekstremt mye kaldere enn ellers, og jeg fryser mye fra før av

Kvalm
En følelse av "noe" der nede i magen
Trøtt og lite energi
Fryser, men veldig varm kropp
Ikke matlyst
Tisser ofte
Hodepine
Sover dårlig om natten
Irritabel
ØMME pupper ikke minst!!

Mye kvalme & brekninger
Ømme pupper
Trøtt & utslitt, sovner hele tiden
Andpusten
Vondt i bekken
Dårlig matlyst
Tørst konstant
Fryser hele tiden

9+1 idag..

Trøtt og generelt sliten hele dagen
Såre brystvorter
Ikke matlyst
Fryser mye, spesielt på ettermiddagen
Tisser ofte
Murringer og stikninger
Vondt i korsryggen

6+2

Kvalm, trøtt, og ømme pupper! Håper alt slutter snart og at magen kommer istede❤

Jeg er 10 + 1 og har egentlig veldig lite symptomer. Er trøtt og sliten men utenom det merker jeg ikke mye! Veldig ulikt fra mitt forrige svangerskap der jeg var dårlig lenge :p

Kvalm , trøtt, ømme pupper , fryser ennå og har ikke matlyst 10+4 ♡

Back
Topp