sympatikilo??

Cecilie87

Elsker forumet
Har din kjære lagt på seg under svangerskapet? [8|]  har hørt at det er vanlig at de legger på seg en 5-6 kilo...
min samboer har lagt på seg mer enn 5-6 kilo tror eg[&:]  å han hadde nok fra før hehe[:-]  skulle trodd det var han så var gravid, han spiser myyye mer enn før, og må stadig ha noe å knaske på!  er dette virkelig normalt?!
ikke misforstå altså, jeg elsker han som han er!![;)]  bare lurer på om det er flere som har det sånn?? ;)

min veier 80 kg, og er 193 høy, så er ikke store karen.
Det har han veid siden jeg ble kjent med han, og han har virkelig prøvd å gå opp i vekt like lenge jeg har kjent han og. Men går ikke opp en kg[>:] Værre med meg, som legger på meg bare jeg tenker på snop[X(]

da er han ikke store karen nei! ikke tung hvertfall....!  er visst enten eller da hehe :) men vi skal jo legge på oss da ;)

hehe det kalles "pappatillegg"!![:D]

Hehe.. samboeren min la på seg nesten 10kg sist.. De er heldigvis av nå[8D]
Men han har nok gått opp et kg og to denne gangen også[:)]

Samboeren min har vel lagt på seg nesten 10 kilo tror jeg.. Ganske mye for en som er så tynn som han.. Men man ser det ikke så godt, så det har vel fordelt seg bra.. =P Men han spiser jo utrolig mye. Oftere enn vanlig. Jeg spiste veldig ofte i begynnelsen, og den vanen har han lagt til seg selv om jeg bare spiser 2-3 ganger om dagen nå (pluss frukt eller grønt til mellommåltider). Men han kan fint spise 4-5 måltider om dagen han! Hehe.

Min la på seg masse sist, men jeg tror mesteparten av kiloene kom etter at småen var i hus faktisk.[8D]

Siden vi begge har fått diabetes under svangerskapet så har ikke han lagt på seg noe. Han har faktisk tatt av nesten 14 kilo, men jeg har lagt på meg 4 kilo under svangerskapet. Hadde vi begge kunnet spise som vi ville så hadde vi sikkert lagt på oss mer begge to!

Sist vi var på besøk hos mamma nevnte hun at hun syntes mannen min var blitt rundere i kinna i det siste. Så når vi kom hjem ba jeg han hoppe på vekta, bare for moro skyld. Og jamman meg hadde han gått opp 5 kg de siste mnd gitt [;)] hahahaha.. Han fikk sjokk!! [:D] 
Men han bærer de bra da, kler han godt [:)]

vet ikke om han har lagt på seg men han har fått noen av di samme lystene som meg. jeg bare må ha friskis 2-4 ganger om dagen og her en dag var det tomt når han kom hjem fra jobb og det ble nesten krise for han[;)]
raring altså[:D]

Samboeren min har ikke lagt på seg noe, heller gått ned siden han har vært syk [8D] Han skulle nok ønske han hadde lagt på seg ja.. han er 182 cm og 73 kilo ca.
Samme med meg, klarer ikke å legge på meg, har jeg aldri gjort.. nå har jeg bare lagt på meg det som er nødvendig når en baby vokser i magen, 3-4 kilo ca.

Jeg tror ikke han har lagt på seg noe.. men så har han ølmagen fra før av. :) Vi sammenlignet mager helt frem til for noen uker siden.. Nå  vinner jeg glatt. [:D]

Samboeren min har lagt på seg litt, men ikke veldig mye.
Fått sympati-mage:) hehe

Mannen min har ikke lagt på seg.

Bare lagt på seg det meste av det han tok av pga sykdommen i høst.

Han har nok lagt ppå seg litt ja. Det er ikke så rart, for vi går mye mindre tur o.l. etter jeg fikk bekkenløsning. Og siden de to første ukene permisjon ikke er betalt på arbeidsplassen hans, så jobber han mye overtid nå, og da spiser han gjerne burger o.l. på jobb. Men eg har gått opp mer enn han. [;)]

Mannen min har heller gått litt ned i vekt faktisk. Men vi har prøvd å leve veldig sunt under graviditeten
også heller hatt oss en "godtedag" i helga. Men hos oss er det Pepsi Max som er den store synderen.

hehe nesten litt godt å høre at jeg ikke er alene om det da! ;) takk for svar!
får håpe det blir maaange gode trilleturer når gullet er komt til verden[:D]

kjæresten min er ca 180cm høy og veier nesten 70kg, så om han legger på seg så er nok det bare sunt[8D]
Men har ikke gjort det ennå[:)]

min kjære har nok lagt på seg litt, ikkje så rart når eg drar huset fullt i snoperier og godis heile tida...
Han har dessuten vore superflinkis og slutta å snuse, så syns han har all grunn til å unne seg litt ekstra snacks:)

Back
Topp