Sympatikilo

*sparkling*

Katteelsker
Mailykke <3
Har pappaen fått noen sympatikilo?
Sist gjorde pappaen det, men denne gangen har han gått ned sammen med meg ;-)
(Kanskje ikke så rart når han er pappa, husmor, pleier,har byttet jobb, vi har kjøpt ny leilighet, ikke solgt den vi bor i nå :O )

Ja. Han liker å kunne få noen sympati kilo.. men endel mindre denne gangen enn sist.

Ja, min gikk opp da jeg låg på det verste med hypermesisen. Han kjøpte inn alt mulig i håp om at jeg skulle spise og kanskje holde på det, men det endte bare med at det låg der og han spiste det opp selv til slutt :P
Men nå prøver han å ta det av seg igjen, han ble vel litt skremt over hvor mye han la på seg av det. Han fikk også mage i høst :P

Ja, min gikk opp da jeg låg på det verste med hypermesisen. Han kjøpte inn alt mulig i håp om at jeg skulle spise og kanskje holde på det, men det endte bare med at det låg der og han spiste det opp selv til slutt :p
Men nå prøver han å ta det av seg igjen, han ble vel litt skremt over hvor mye han la på seg av det. Han fikk også mage i høst :p
Haha, det gjorde min sist også. Han handlet og handlet inn, og måtte spise alt selv. Nå handler han inn i mindre mengder :p

Nei, min må ha ei vanvittig forbrenning for han legger ikke på seg uansett hva han spiser! Noen ganger skulle jeg ønske at det var motsatt! :P

Ingen sympati kg her heller, han jobber og trener mye.. Er heller jeg som feter opp maten hans for han trenger ekstra næring;)

Min er treningsnarkoman og kunne sikkert spist en hest utn å legge på seg:p Jeg har derimot fått treningsforbud og eeeser ut føler jeg :-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har det blitt sympatikilo ja :-P Han skulle visst legge helt om på kostholdet etter jul, men jeg er ikke alene om bollene som står i ovnen nå :-P

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Haha, målet til sambo er å gå ned like mye som jeg går opp, tror han er ganske i rute:)

sambo har nok fått litt på seg, men ikke mye :)

her gikk han opp sammen med meg første gangen fordi da var han sykemeld, med nr to og tre så var han på stedet hvil. denne gangen tror jeg han er litt opp og ned, mens jeg foreløpig bare er ned på vekta. takk og lov for min del fordi jeg har alt det jeg trenger og litt til. men det som er litt rart er at jeg la mest på meg med første også la jeg på meg likt med de to etter det, første er gutt og så to jenter. denne gangen tror jeg ikke på det jordmoren mente det var der inne, og alt er helt likt som med nr en bortsett fra vekta. men det kan ha noe med at vi konstant har gått syke siden midten av okt. så kg kommer nok etterhvert. er ikke meg imot om det bare blir et par kg altså. sånn at jeg har gått ned i meg selv og det kun er baby eller vann som kommer på utenom. =)

Ja hehe det gjorde min sist også :) men så var han veldig tynn når jeg møtte han og fortsatt litt tenårings kropp så han har nok både utviklet seg og begynte å spise normalt :)

Vet ikke denne gangen men han spiser mye av det jeg lager om dagen, blant annet så har han blitt flink til å drikke smoothie med meg hver morgen og det er jo super bra for han spiste ikke noe før.

Min mann har gått opp like mye som meg, ca syv kilo. Han har trent mye, og spist nogenlunde riktig så tror det meste er muskler.
Det er i hvertfall det han sier selv ;) Hehe.

Back
Topp