Sympatigravid sa du???

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Holder på å stryke med :P
Fikk en lettere irritert melding fra bestevenninnen min.
Tradisjon tro har hun igjen pådratt seg bekkenløsning. Å sist dette skjedde var da jeg gikk gravid med Vesla.
Hu lurte veldig på om det kanskje holdt med to :P

Hahaha!!! Her er det gubben som sympatiserer hver gang med å legge på seg 5-6 kg;)

Hehe... Her i huset er det også gubben som sympatiserer...

Så merkelig at slikt skjer :P

Haha, så vittig at sånt kan skje. Her er det svigermor som sympatiserer :P Hver gang noen hun kjenner nærmer seg fødsel, får hun vondt i magen og vet med ett at nå skjer det noe :P Syns det er merkelig at enkelte kan oppleve sånne ting som dette...

Hehehe her var det mamma;
Vannet gikk 1.april og mamma nektet å tro det da vi ringte -aprilsnarr liksom. Men så ringte hun opp igjen et par timer senere og trodde oss allikevel fordi HUN var sikker på at hun hadde rier :p og det var garantert sympatismerter, min mor har ikke vært gravid på 18 år og vondten hennes forsvant ei stund før hun fikk telenfonen om at hun var blitt bestemor ;)

Hehe. Her sympatiserte både gubben og bestevenninna mi.
Bestevenninna mi fikk dilla på kanel. Ho MÅTTE ha det i alt, yoghurt,te,kaffe osv. Ho påstår den dag i dag at det kun va for å irritere meg sia e ikke klarte lukta :P
Gubben fikk ekstremt ammetåke og kunne fint legge både mobil,pengebok og nøkler i kjøleskap :P
Under svangerskap så fikk han ekstremt vondt i ryggen, som sympati for den voksende magen min ;)

Gubben er mer sliten og har mer vondter nå enn til vanlig. Syns han godt kunne lagt på seg litt :p

Haha, her er det kommende bestefar som er sympatøren. Han legger på seg, er emo delux og har lagt sin elsk på en kattunge de har fått på gården.
Aldri har pappa ville hatt katter inne og han har heller aldri vært spesielt begeistra for de dyra.

Men lille pys har flytta inn, får være inne både dag og natt. De har masse kose tid. Å er noen av oss andre strenge med han blir pappa helt fortvila. Underlig greier!

Hehe så gøy at folk reagerer slik :-) her var det bare sambo som putta på ca 10kg :-P

Så morsomt :P her la gubben på seg masse sist jeg var gravid.. og vær gang jeg er gravid blir han veldig hormonell ;)

Back
Topp