Sympati gravid katt?

Rugerpåape2

Elsker forumet
Er dette en greie?

Katta vår spiser mye mer enn vanlig. Hu er mer kjælen og sover mer(om det er mulig for en katt ). Hu lå en periode mye på magen min, men nå er hu bestevenn med far i huset,
 
Aner ikke, men den ene min som vanligvis foretrekker å ligge ved siden av og ikke pleier å ha tid til mye kos har i det siste lagt på brystkassen min og kost så masse at jeg faktisk har begynt å lure jeg også. ❤
 
Aner ikke, men den ene min som vanligvis foretrekker å ligge ved siden av og ikke pleier å ha tid til mye kos har i det siste lagt på brystkassen min og kost så masse at jeg faktisk har begynt å lure jeg også. ❤
Merker hu er mer hjemme kjær enn vanlig og. Men er rart at hu skal begynne å fete seg opp fordi jeg er gravid
 
Den ene katten vår er også betraktelig mer kosen Det er helt vilt
 
Ang. økt matlyst så er ikke det uvanlig blant katter på vintertid, spesielt om det er en katt som får være litt ute. Min blir alltid matvrak når vi kommer til rundt november/desember og varer til mars/april og er verst i perioder med snø og minusgrader.


Men at den merker at du er gravid og endrer oppførsel rundt deg er absolutt en ting. Min er blitt den kosegrisen og sover i sengen min, det gjorde hun ikke før. Våkner av at hun sitter ved ansiktet mitt og lener seg intill og maler intenst, kan sitte slik i timesvis (og min hater ansikter!)
 
Min katt er blitt så utrolig mammadalt til samboeres store frustrasjon
 
Back
Topp