Sympati-eller??

Kanskje snart?

Elsker forumet
Fikk vite at en venninne av meg er gravid. Og er kjempeglad paa hennes vegne, da gubben ikke ville ha barn til aa begynne med, men hun sterkt oensket det.. Og naa har han skifta mening[:D]
Men, hun klagde litt over det at det var saa vanskelig aa bli gravid, da de hadde provd en stund, og synes det var saa tungt at ikke alle skulle klare det paa 1-2-3. (tror de har proevd litt under ett aar) . At det var saa utrolig urettferdig at de maatte jobbe med det..

Jeg maa si at jeg ikke klarte aa ha sympati med henne egentlig[8|] (de vet ikke at vi maa gjennom IVF) Synes personlig at under ett aar med proving ikke er saa lenge.. Er det stygt av meg? Fikk litt daarlig samvittighet etter de tankene mine jeg [&o]...

Ser ingen grunn til at du skal føle sympati eller ha dårlig samvittighet for at du ikke føler det. [:)]

Jeg syns ikke synd på folk som klager over at ting tar tid når de kun har prøvd noen mnd, MEN jeg har forståelse for at de syns det. Var jo utålmodig selv, men viste jo samtidig at det kan faktisk ta tid. [:)]

Back
Topp