Symfysemålet fortsetter å øke...

Elewyn

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Jeg har hele tiden ligget akkurat på gjennomsnitt når det gjelder symfysemål. Normalkurven på helsekortet har flatet ut de siste ukene, men mitt symfysemål fortsetter å øke i samme tempo som det har gjort hele veien, så nå ligger jeg plutselig et stykke over det grå feltet. På kontroll på torsdag mente legen at hodet var festet, og hun har ligget godt nede i bekkenet en stund, så jeg tror ikke grunnen er at hun ligger høyt oppe. Redd for at hun plutselig vokser kjempefort og at jeg ender opp med en kjempebaby :eek:

Andre som opplever at symfysemålet ikke flater ut som det burde?

Termin 4. Juli

Sniker fra juni..
Sånn ser mitt ut
1371310424961.jpg

Har fått beskjed om at jeg har mye vann. Babyen er målt til 4100 nå noen dager før termin. Skal være overkommelig det ;)

*Gutt 2010*
*Termin 17/6 2013, overraskelse*

Vi fikk beskjed av jordmor om at den kurven er under redigering, og vil på nytt skjema som snart kommer ikke flate ut på slutten, men fortsatt gå oppover, sånn som ditt mål gjør (og mitt og maange andres), da det faktisk ikke er så naturlig at det flater ut på slutten. Så jeg fikk beskjed på å forberede meg på at sf-målet kommer til å øke jevnt og trutt tul babyen er ute :-)

Termin 4.juli

Vi fikk beskjed av jordmor om at den kurven er under redigering, og vil på nytt skjema som snart kommer ikke flate ut på slutten, men fortsatt gå oppover, sånn som ditt mål gjør (og mitt og maange andres), da det faktisk ikke er så naturlig at det flater ut på slutten. Så jeg fikk beskjed på å forberede meg på at sf-målet kommer til å øke jevnt og trutt tul babyen er ute :)

Termin 4.juli

Godt å høre :)

Jeg har ligget godt over hele tiden. På det meste i fht den tabellen, hele 31 cm i uke 28! I uke33 var jeg 35cm, så blir spennende å høre hva JM sier på kontroll neste uke..
Ser det er ganske mange her inne som er på vekstkontroller.. Hva innebærer det? :P
Føler det er litt lite info ute og går hos meg, og man glemmer jo så lett alt man lurer på! Kan skrive huskelapp, men den blir enten glemt i bilen eller så tenker jeg ikke noe over den mens jeg er der.. Litt surrete om dagene :P hehe :)

Back
Topp