symfysemål

linny

Betatt av forumet
noen flere her som har litt lite symfysemål? jeg blir så frustrert av å ligge under den røde streken, føler alle ligger over[:(] skal tilbake til kontroll i uke 28 (var der i uke 26 og da var målet bare 21-22) for å se om det er normal vekst... jordmoren sa at så lenge jeg lagde min egen kurve å det vokste jevnt så gjorde det ikke noe.. men blir jo såå nervøs!!
 
Slapp av....... Det er veldig avhengig av hvem som måler og hvordan de gjør det. Jeg går annenhver gang til lege og jm og når legen måler så ligger det laaaangt over den røde streken og når jm måler så ligger jeg nesten på den. Så jeg tror jm din har rett når hun sier som hun gjør. [:)]
 
tror også det har noe med hvem som måler å gjøre. Sist eg var til jordmor var det en legestudent med, når studenten målte var det 2 cm mer enn det som jordmora målte..
 
ORIGINAL: *Mini*

Slapp av....... Det er veldig avhengig av hvem som måler og hvordan de gjør det. Jeg går annenhver gang til lege og jm og når legen måler så ligger det laaaangt over den røde streken og når jm måler så ligger jeg nesten på den. Så jeg tror jm din har rett når hun sier som hun gjør. [:)]

 
Signerer denne. Ifølge jordmor sine mål, ligger jeg under den rød streken. Mens i følge legen sine mål, ligger jeg over den rød streken.
 
Jeg har ligget under den røde og nå sist gang lå jeg på den røde streken! Går bare til jordmor og måler jeg! [:D]
 
Dere kan få noen cm av meg.......jeg har ligget akkurat på kanten av skyggefeltet.....siste målet var 29 cm....(uke 29+0).....retter seg vel ut......
 
Back
Topp