Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har motsatt på en måte, 25,5 cm i uke 24+1, 25,5 cm i uke 26+1 og 27,5 cm i uke 30+1... altså gått fra godt over den røde streken (24+1) til nærmere (26+1) og til under den røde streken (30+1).
Baby var litt over snitt på 3D ul uke 28+1.
Ikke ha dårlig samvittighet, du gjør jo så godt du kan! Og du får jo god oppfølging etter hva jeg forstår så både du og baby er i de beste hender [emoji5]Ja, jeg skulle ønske jeg var på den øvre grensen enn nedre. Blir så bekymret for vesla..
Jeg spiser ikke nok heller. Har masse ketoner og er generelt i ubalanse når det gjelder matinntak. Æsj, får dårlig samvittighet [emoji51][emoji20]
Så lenge morkaka fungerer så skal jo babyen få det den trenger uavhengig av hva du får i deg, vil jo tas av dine lagre...
Er det samme person som har målt SF-målene hele veien? Synes det kan variere med hvem som måler. Samt av hvordan babyen ligger og dermed mageform også..
Jeg har morgener der jeg synes magen ser liten/annerledes ut og må lytte for å sjekke at babyen lever...