Symfysemål..

Baby2018

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Noen som har flatet helt ut eller ligger under den røde streken?

Var hos jordmor i dag.. Mitt mål har flatet helt ut, men vesla vokser som hun skal og følger egen kurve. Litt under gjennomsnittet i vekst fortsatt..

IMG_4250.JPG

Prøvde å laste opp bildet, filen var for stor. Mine sf mål er motsatt av dine, men flater seg ut og er nå inne i feltet. Min frøken er bittelitt stor, men ser ut til å jevne seg mer nå, ofte ul for å følge med.

Har motsatt på en måte, 25,5 cm i uke 24+1, 25,5 cm i uke 26+1 og 27,5 cm i uke 30+1... altså gått fra godt over den røde streken (24+1) til nærmere (26+1) og til under den røde streken (30+1).

Baby var litt over snitt på 3D ul uke 28+1.

Har motsatt på en måte, 25,5 cm i uke 24+1, 25,5 cm i uke 26+1 og 27,5 cm i uke 30+1... altså gått fra godt over den røde streken (24+1) til nærmere (26+1) og til under den røde streken (30+1).

Baby var litt over snitt på 3D ul uke 28+1.

Ja, jeg skulle ønske jeg var på den øvre grensen enn nedre. Blir så bekymret for vesla..

Jeg spiser ikke nok heller. Har masse ketoner og er generelt i ubalanse når det gjelder matinntak. Æsj, får dårlig samvittighet [emoji51][emoji20]

Ja, jeg skulle ønske jeg var på den øvre grensen enn nedre. Blir så bekymret for vesla..

Jeg spiser ikke nok heller. Har masse ketoner og er generelt i ubalanse når det gjelder matinntak. Æsj, får dårlig samvittighet [emoji51][emoji20]
Ikke ha dårlig samvittighet, du gjør jo så godt du kan! Og du får jo god oppfølging etter hva jeg forstår så både du og baby er i de beste hender [emoji5]

Så lenge morkaka fungerer så skal jo babyen få det den trenger uavhengig av hva du får i deg, vil jo tas av dine lagre...

Er det samme person som har målt SF-målene hele veien? Synes det kan variere med hvem som måler. Samt av hvordan babyen ligger og dermed mageform også..
Jeg har morgener der jeg synes magen ser liten/annerledes ut og må lytte for å sjekke at babyen lever...

Så lenge morkaka fungerer så skal jo babyen få det den trenger uavhengig av hva du får i deg, vil jo tas av dine lagre...

Er det samme person som har målt SF-målene hele veien? Synes det kan variere med hvem som måler. Samt av hvordan babyen ligger og dermed mageform også..
Jeg har morgener der jeg synes magen ser liten/annerledes ut og må lytte for å sjekke at babyen lever...

Det er samme person som måler..

Men i dag har jeg vært på 3D ul, og der fikk vi helt andre mål på vesla.

Estimert vekt i dag: 1485 g.
Estimert fødselsvekt: 3700 g.

Vet ikke hvordan jeg skal tolke det sykehuset har målt, men velger å stole på at nye mål stemmer.

Hun er ikke for liten, og hun legger godt på seg [emoji1376][emoji1376][emoji1376]

bra det da, men igjen - ikke legg for mye vekt på SF-mål for det gir egentlig ingen info om babyens størrelse

Jeg hadde bare gått opp 0,5 cm fra forrige SF-måling i uke 25. Er i uke 28 og er 25.5 cm. Altså under streken. Legen sa ingenting på det.

Back
Topp