I
Ingrid94
Guest
Hva er deres mål?
Jeg er 16 cm i uke 19+1. Første barnet
Jeg er 16 cm i uke 19+1. Første barnet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har de begynt å skrive opp mål på deg enda? Min jordmor vil ikke begynne med det før etter uke 23 eller noe tror jeg
Har de begynt å skrive opp mål på deg enda? Min jordmor vil ikke begynne med det før etter uke 23 eller noe tror jeg![]()
Du som meg da.Har ikke blitt målt enda.. Skal på oul om 13 dager, og til jordmor når jeg er i uke 24 en gang, så blir vel målt da![]()
Jeg kunne sikkert fått kontroll nå om jeg ønsket det jeg og, men siden det ikke var "pålagt", så så jeg ikke vitsenDu som meg da.
Savner litt det med en kontroll på denne tiden. Det hadde jeg med de andre, jm der ville det. Det er jo noe som henger igjen mange steder. Jeg kunne fått det her også, men gikk for standard. Det er helt greit, bare... Gleder meg.
På det nye helsekortet som kommer om ikke lenge, er det ikke sf-kurve før fra uke 24. Det er det ikke i SF-mål-appen heller. De nye kurvene som er laget er nemlig bare fra uke 24.
Aha!Det var ute på høring i vinter/vår så kommer trolig nytt ja, men fortsatt på papir så flertallet av høringsuttalelsene går på det... Jeg har lest dem, nemlig.
Det er en egen SF-mål-app jeg har i alle fall. Symfyse-fundus heter den, utgitt av st.Olavs/NTNU
Jeg så heller ikke vitsen med kontroll sånn uke 14 eller hva det var de antydet, midt i ferie vår og jm sin og i det hele tatt, så jeg sa jeg kunne vente til høsten.
Mamma lurer på om jeg ikke skal begynne å gå til legen snart.
Joooda, jeg skal til jm neste mnd. Og deretter en kontroll i mnd
Her sa jm at de pleier ikke å måle før i uke 24