Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er først rundt tiden nå etter uke 22 at barna vokset individuelt basert på genetikk.Takk for svar dere, bekymrer meg ikke så veldig, men har sett at på hver ul(har hadd 8) at hun er lita.
Nede på skjermen så får man opp termin å den blir senere og senere for hver ul.
Har ikke tenkt så mye over det siden legen ikke har kommentert dette. Men har googlet litt nå å sett at det er hva hun vokser mellom målingene som betyr noe.
Er faktisk ikke så bekymret for hun er livlig i magen og jeg er lang. Nå håper jeg bare kvalmen å formen kommer seg snartDet er først rundt tiden nå etter uke 22 at barna vokset individuelt basert på genetikk.
Hadde veksten vært mindre enn ønsket eller noe de bekymret seg over ville de sagt noe. "Normalen" er ganske vid og rommer gode forskjeller uten at det er noe bekymringsverdig med det.
Ville heller snakket med lege om det enn google hvis du er bekymret.
Det er litt rart at de ikke måler i det hele - for ja alle har ulike symfysemål - men ditt spesifikke mål + utviklingen av det indikerer jo veksten av ditt barn.Legen min måler ikke symfysemål... da alle er forskjellige.
Og det tar jo persentilkurven hensyn til. Det er derfor ikke viktig om du havner på 30. persentil eller 65. persentil, men at du følger kurven din. Rart av legen..Legen min måler ikke symfysemål... da alle er forskjellige.
Legen min sa også at det var så unøyaktig at hun ikke likte det. Men hun gjorde det og markerte resultat på helsekortet.Legen min måler ikke symfysemål... da alle er forskjellige.
Ingen krise, de begynner ikke å måle normalt sett før kontrollen rundt uke 24.Jeg har ikke målt symfysemål enda jeg.. 27+ nå? Legen er på ferie og så er det krise?