Symfysemål og stripping

Mammatilnoah

Flørter med forumet
Hvordan er deres mål? Å når man er over den røde stripen betyr det at babyen er stor? Slenger med ett bilde av mine mål :) vær gang jeg er til legen haster hun sånn å får aldri stilt noen spørsmål..
Å en liten ting til, har noen av dere blitt strippet, isåfall når kan man bli det? Må man være på overtid ?

Vedlegg

• 1464636876871.jpg
    1464636876871.jpg
    104,6 KB · Visninger: 154
Så lenge du er innafor det grønne feltet er det normalt. Den røde streken er kun gjennomsnittet :-) jeg ble strippet både 2 uker før termin og en uke før.

Over streken betyr ikke stor unge.
Jeg ligger midt på og de sier den ungen er stor, sist lå jeg over og hun var helt på snitt..
Så det har ingenting å si..

Mange opplever at de ikke stripper før termin, ei heller vi sjekke modning før den tid!

Hvor stor magen din er har ingenting å si for hvor stor baby du får. Røde streken er bare gjennomsnittet som de andre sier her. Stripping vet jeg ikke, er selv førstegangs, men har hørt de ikke pleier å gjøre det før rundt termin ;)

Over streken betyr ikke stor unge.
Jeg ligger midt på og de sier den ungen er stor, sist lå jeg over og hun var helt på snitt..
Så det har ingenting å si..

Mange opplever at de ikke stripper før termin, ei heller vi sjekke modning før den tid!

Okei, takk for svar :-) åja, ja får vell bare høre, skal til jordmor for første gang i morgen, 9 dager til termin :-)

Hvor stor magen din er har ingenting å si for hvor stor baby du får. Røde streken er bare gjennomsnittet som de andre sier her. Stripping vet jeg ikke, er selv førstegangs, men har hørt de ikke pleier å gjøre det før rundt termin ;)

Godt å høre det ikke trenger å være fordi babyen er stor værtfall!:) A

Eg har logge øve der grønne feltet og såvidt innafor og har ein liten baby inni der så SF mål seie ingenting om str på baby nei :-)

Ligger helt i øvre kant nå, gjorde også d sist. Denne skal visst være stor forrige var 3730.