Symfysemål og stripping

Mammatilnoah

Flørter med forumet
Hvordan er deres mål? Å når man er over den røde stripen betyr det at babyen er stor? Slenger med ett bilde av mine mål :) vær gang jeg er til legen haster hun sånn å får aldri stilt noen spørsmål..
Å en liten ting til, har noen av dere blitt strippet, isåfall når kan man bli det? Må man være på overtid ?

Vedlegg

• 1464636876871.jpg
    1464636876871.jpg
    104,6 KB · Visninger: 154
Så lenge du er innafor det grønne feltet er det normalt. Den røde streken er kun gjennomsnittet :-) jeg ble strippet både 2 uker før termin og en uke før.

Over streken betyr ikke stor unge.
Jeg ligger midt på og de sier den ungen er stor, sist lå jeg over og hun var helt på snitt..
Så det har ingenting å si..

Mange opplever at de ikke stripper før termin, ei heller vi sjekke modning før den tid!

Hvor stor magen din er har ingenting å si for hvor stor baby du får. Røde streken er bare gjennomsnittet som de andre sier her. Stripping vet jeg ikke, er selv førstegangs, men har hørt de ikke pleier å gjøre det før rundt termin ;)

Over streken betyr ikke stor unge.
Jeg ligger midt på og de sier den ungen er stor, sist lå jeg over og hun var helt på snitt..
Så det har ingenting å si..

Mange opplever at de ikke stripper før termin, ei heller vi sjekke modning før den tid!

Okei, takk for svar :-) åja, ja får vell bare høre, skal til jordmor for første gang i morgen, 9 dager til termin :-)

Hvor stor magen din er har ingenting å si for hvor stor baby du får. Røde streken er bare gjennomsnittet som de andre sier her. Stripping vet jeg ikke, er selv førstegangs, men har hørt de ikke pleier å gjøre det før rundt termin ;)

Godt å høre det ikke trenger å være fordi babyen er stor værtfall!:) A

Eg har logge øve der grønne feltet og såvidt innafor og har ein liten baby inni der så SF mål seie ingenting om str på baby nei :-)

Ligger helt i øvre kant nå, gjorde også d sist. Denne skal visst være stor forrige var 3730.
Vi to har jo fått beskjed om store barn, og du ligger der oppe og jeg ligger midt på streken..
Så det sier jo ikke noe, bare at de vokser jevnt..
BTW: Skal ikke du drive å føde i dag? termin?

Vi to har jo fått beskjed om store barn, og du ligger der oppe og jeg ligger midt på streken..
Så det sier jo ikke noe, bare at de vokser jevnt..
BTW: Skal ikke du drive å føde i dag? termin?
Burde vel kanskje d...:P og veldig velkommen! mye flere tegn på modning nå enn sist, men gidder ikke kjenne etter og håpe, blir bare mer slitsom om en går å venter. Han romsterer nå rundt inni der, leiter etter åpning men har tydeligvis ikke retningssans!

Burde vel kanskje d...:P og veldig velkommen! mye flere tegn på modning nå enn sist, men gidder ikke kjenne etter og håpe, blir bare mer slitsom om en går å venter. Han romsterer nå rundt inni der, leiter etter åpning men har tydeligvis ikke retningssans!
Rett innstilling :)
Satser på at han finner exit skiltet i løpet av noen dager nå :)

Jeg har ligget helt i toppen og i overkant av det grønne feltet begge graviditetene. Storesøster var 3315 så ikke noe stor baby :) JM sier at jeg mest sannsynlig bare har litt godt med fostervann :)
Men det har også litt med hvordan en bærer.

Ble strippet på termin sist. Hos mannlig gynekolog på sykehuset. Sambo var med. Var ikke akkurat forberedt på hvor ubehagelig det skulle være :p og sambo syntes det så ganske drøyt ut - mtp en annen mann som "stikker armen sin langt oppi der" og jeg som måtte holde hånda til sambo i panikk :p hvis du er moden nok til å bli strippet er det kjekt å vite at det kjennes :) garantert forskjellig hos alle, og det gikk helt fint altså, skulle bare ønske jeg fikk en heads up :)

Jeg ligger over det grønne feltet, det gjorde jeg sist gang og. Da veide gutten 3800 g, forventa ca samme nå. Vært hos jm idag og ble tøyd litt, er 38+5 :)

Hvordan er deres mål? Å når man er over den røde stripen betyr det at babyen er stor? Slenger med ett bilde av mine mål :) vær gang jeg er til legen haster hun sånn å får aldri stilt noen spørsmål..
Å en liten ting til, har noen av dere blitt strippet, isåfall når kan man bli det? Må man være på overtid ?

Jeg lå nederst på den grønne hele tiden. Og mini er født 3 uker for tidlig og var 3 kg. så det stemmer nok ikkje:)
Tror fostervann har mye å si, tror ikke jeg hadde mer enn nødvendig;)

på ul målte de att han var 16% over normalen, men siste symfysemålet mitt var på den røde streken innni den grønne. så vet ikke hvor mye sammenheng det faktisk har med store/små barn

Back
Topp