Januarbaby16
Flørter med forumet
Nå er jeg litt rådløs. Jeg er to dager over termin (40+5) og jeg føler meg mørbanket mellom bena, er nesten helt sikker på at jeg har fått symfyseløsning. Jeg klarer såvidt å gå, å snu seg i sengen er tortur, å reise seg opp ifra sengen/sofaen tar flere minutter, får ikke sove før klokken er gjerne 4-5 om natten og våkner med jevne mellomrom pga smertene fordi jeg beveger meg i søvne for så å måtte stå opp med storebror i 7-8 tiden og holde det gående resten av dagen.... Det jeg lurer på er om det er nødvendig å kontakte lege eller noe pga dette når jeg er så nær fødsel eller om jeg bare skal bite i det sure eplet og la det gå frem til fødsel? Legen kan vel ikke gjøre stort uansett, og å komme til hos kiropraktor/fysioterapeut tar jo sin tid.... Jeg blir helt utslitt av smertene og føler jeg skal svime av hvert øyeblikk. Paracet tar ikke smertene heller, jeg har prøvd varmeflaske ved symfysen nederst i magen, men det sitter mest mellom bena (altså fra lysken og oppover), å ligge med en dyne mellom bena gjør det bare verre, blir helt stiv når jeg ligger slik og får sterkere smerter av det.... Jeg aner ikke hva mer jeg kan prøve, alt jeg vet er at jeg ikke takler å gå slik i en uke til frem til overtidskontrollen... Håper noen har noen gode råd å komme med!