Etter å ha begynt å gå til kiropraktor så har egentlig alle plagene jeg trodde var bekkenløsning forsvunnet og jeg har ikke vært mer plaget med ryggen enn hva som er naturlig når det er tung mage å bære på. Men for halvannen uke siden var jeg dum nok til å prøve å løpe for å rekke bussen. Ikke rakk jeg bussen, og når neste kom og jeg hadde fått sitte på den en halvtime så klarte jeg knapt å ta et skritt. Jeg hadde så ekstremt vondt i symfysen (mellom beina forran). Kunne ta korte skritt fremover så vidt, sidelengst var ikke snakk om og det å stå på et bein bare for å gå av skoene var ikke snakk om. Jeg fikk hvilt meg hjemme den kvelden og dagen etter og det gikk i grunn over, men når jeg da igjen begynner å skal gå så har jeg funnet ut at jeg har en begrenset mengde med skritt jeg kan ta hver dag. Smerten bygger seg opp fra første skritt og går jeg mer enn grensen så sier det rett og slett stopp og jeg klarer ikke gå mer. Sjekket litt på nett og funnet ut at symfyseløsning er det som ligner mest siden det overhode ikke ligner på bekkenløsning. Er det flere som opplever denne typen smerter / problemer?