Symfysefundus mål uke 36?

4055g 53cm. Siste målet mitt var i uke 40,da var målet 39cm. Så ikke stor baby, men litt over gjennomsnittet :)
Oki,mitt forrige barn var 35,5 i denne uke å veide 4780 til termin og babyen i magen var målet 35 i går, skal heldigvis på vekst kontroll imorgen

Oki,mitt forrige barn var 35,5 i denne uke å veide 4780 til termin og babyen i magen var målet 35 i går, skal heldigvis på vekst kontroll imorgen
Krysse fingrene for at det kun er høye magemål da :happy: de målene er jo ikke til å stole på mtp størrelse av baby :p godt å få ul!

SF-målet sier ikke så mye om størrelse på baby. Jeg hadde veldig høye SF-mål hele mitt forrige svangerskap, men babyen som kom ut (ikke prematur), var 2670 g..

Har ikke akkurat fra 36, men 37+1: 36cm. Var 33cm 34+1.

Hva var ditt mål ?
Husker ikke målene, men;
Med nr 1 hadde jeg veldig små SF mål og ut kom ei jente på 4 kg og 53 cm
Med nr 2 hadde jeg veeldig høye SF mål og var redd for en kjempestor gutt. Men ut kom en liten kar på 3,5 kg og 50 cm. Så SF mål og størrelse på baby hadde absolutt ingen sammenheng hos meg :-)

Kan oppdatere med at målet mitt var 35,5 i uke 36 og baby ble estimert til 3540g samme dag. spent på hvor riktig målet er :)

Back
Topp