Symfysefundus app

NinaBeate88

*jente nov-12* *venter en liten i des-14*
Såg på God Morgen Norge og da var det intervju med 2 som har laga en app for mål av symfyse selv i svangerskapet :-) da kan vi utefor kontrollene måle hjemme selv og legge inn i appen. Lasta den ned appen "symfysefundus", men som de sa så måler man symfysen for uke 24, så vi har jo ennå et par uker igjen, men ja ville dele uanswtt :-)
Gratis og norsk :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er det noen god grunn til å gjøre det?
Jeg kjenner at jeg trenger ikke så mange grunner til å skulle bekymre meg... :)

Er det noen god grunn til å gjøre det?
Jeg kjenner at jeg trenger ikke så mange grunner til å skulle bekymre meg... :)
Vet du det eneste de sa bare at da kunne man følge med å se at magen vokser hver uke var det vel.. noe som betydde at alt var bra.. og viss måla (basert på at de er målt rett) begynte å gå under kurva burde man ringe legen/ jordmor for at de skulle sjekke. Siden kontrollene er hver 6.uke (iallfall her, frem til uke 32-26) så han man da mulighet å måle i mellomtida...

Meeeeeen trur ikke eg selv kommer til å måle masse.. gikk veldig bra sist uten, så ja vet ikke hvor mye tid eg legger i det :-P er en app så ja beste er nok å gå til jordmor om man e bekymret for noe :-D

Høres jo veldig praktisk ut ;) for de som klarer å måle det selv :p jeg har ikke sjans ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Høres jo veldig praktisk ut ;) for de som klarer å måle det selv :p jeg har ikke sjans ;)

Sent from my iPad using BV Forum
De sa det var lurt å være to. Fin ting man kunne gjøre med kjæreste og mann ;-)

Så det jeg og :) ender vel fort opp med en sånn en :P men, jordmor målte meg når jeg var på kontroll 11 juni.. Da var jeg vel sånn 13-14 uker! Var akkurat 10 cm :)

Smart oppfinnelse, men jeg kommer ikke til å ha den..Er hos legen en gang i mnd uansett så blir ikke nødvendig å gjøre d selv da;):)

Smart oppfinnelse, men jeg kommer ikke til å ha den..Er hos legen en gang i mnd uansett så blir ikke nødvendig å gjøre d selv da;):)
Nei e jo ikke det da :-) er jo ofte nok det :-D

Back
Topp