symfyse og slikt!

memape

Forelsket i forumet
I dag har jeg vært hos legen.. han målte livmora og gjett hva :p den er stoor :p blir 19 uker i morgen og den ligger på 21 cm.... vi har lenge hadd mistanke om tvillinger.. UL i morgen og da finner vi ut om det er pga tvillinger, lenger på vei enn anntatt (tviler), eller om det er mye fostervann :) sambo har mye tvillinger i familien :) blir Litt stressa.. :p

Det er etter mora dette med tvillinger fører arv...
Og jeg har og kjempe stor livmor, med masse vann, men ingen tvillinger...
Ønsker dere lykke til på UL[:)]

hehe greit å høre det fra dere, legen var klar på at det var altfor mye å ikke "normalt" :p
men han sa også at det ikke er noe å tenke over før vi har vært på ul, der får vi alle svar :) så i morgen klokka 08.30 :D

ORIGINAL: mrs.Petersonss

hehe greit å høre det fra dere, legen var klar på at det var altfor mye å ikke "normalt" :p
men han sa også at det ikke er noe å tenke over før vi har vært på ul, der får vi alle svar :) så i morgen klokka 08.30 :D

Er jo å skremme et menneske å si slikt da[&:]
Jeg hadde en livmor som tilsvarte uke 19 da jeg var 12 uker på vei, og det er heller ikke "normalt" men har bare 1 baby inni der, og den er frisk[:)][;)]

[:D]oi så spennende da gitt

Da må du oppdatere så fort du kan i morgen til oss [:D] masse lykke til [:D]

har ei venninne som venter tvillinger.. og hennes symfyse mål var kanskje en hel cm over det grønne skraverte feltet!! (en ordentlig cm altså..:P)  vet ikke hvor stor din er da...

er 20 +3 dager i dag og legen målte magen til 20 cm i dag..(tror det var det han sa værtfall...)

Oioioi, venter spent på oppdatering i morgen[:)] 
Men du må ikke holde på sånn at du får forhåpninger nå  da, sånn at du blir skuffet om det bare er en..

Masse lykke til[:D]

Hehe mitt symfyse mål på 18+6 (menstermin) ligger 2 ruter på skjemaet over det grønnskraverte feltet :)
men får se i morgen tidlig, og jeg blir mer en nok fornøyd med et nurk :D hehe så kommer nok ikke til å bli skuffet om det ikke er to, mer overveldet hvis det er to :p men kommer nok til å klare det og :)

ORIGINAL: Myfirst

Oioioi, venter spent på oppdatering i morgen[:)] 
Men du må ikke holde på sånn at du får forhåpninger nå  da, sånn at du blir skuffet om det bare er en..

Masse lykke til[:D]

lykke til!

Back
Topp