symfyse mål

trulte

Elsker diskusjoner
Oktoberskatter 2014
Hvordan ligger dere på skalaen?

jeg ble målt i dag 20 cm i uke 15.synes jeg er diger så tidlig i svangerskapet. Har ikke blitt så for stor med de to andre jeg har.

På mitt helsekort står det første måling av symfysemålet i uke 24 - så jeg aner ikke! Men det må jo være en grunn til at de ikke måler før? At det er veldig individuelt så tidlig kanskje? :)

her begynner målingen i uke 12. synes bare målingen var så stor. jeg skal uansett tilbake på tirsdag,fordi jordmoren klarte ikke å høre hjertelyden så hun ville prøve igjen da,kanskje hun også måler på nytt då

her begynner målingen i uke 12. synes bare målingen var så stor. jeg skal uansett tilbake på tirsdag,fordi jordmoren klarte ikke å høre hjertelyden så hun ville prøve igjen da,kanskje hun også måler på nytt då

Spør henne om målet er stort da? Mener å huske at jeg lå over "normalen" til å begynne med sist, så ble det ned på steken utover i svangerskapet :) Hun hadde nok reagert/sagt noe om det var "farlig stort", tror du ikke?

Spør henne om målet er stort da? Mener å huske at jeg lå over "normalen" til å begynne med sist, så ble det ned på steken utover i svangerskapet :) Hun hadde nok reagert/sagt noe om det var "farlig stort", tror du ikke?
ja hun sa det var stort. og hun trodde det var et barn,men hun sa det kunne godt være de fant to på ul.

Back
Topp