symfyse mål og fødselvekt

Jeg lå på 30(!!) cm i SF mål i uke 39, og hadde ligget på det i 3 uker. Ikke målt noe mer etter det, men to dager på overtid kom jenta som veide 3070 gram og 49 cm lang.

Så selv om ho ikke var veldig stor, så var symfysemålet ikke særlig gjeldende for meg - det sto stille fra uke 37, og det var langt under det grønne normalområdet. Og hodet sank lenge før symfysemålet slutta å vokse. Men jenta vokste fint på vekstul og var frisk og fin da hun kom ut:) Bærte henne nok veldig dypt, og langt nede. 

Jeg lå på 30(!!) cm i SF mål i uke 39, og hadde ligget på det i 3 uker. Ikke målt noe mer etter det, men to dager på overtid kom jenta som veide 3070 gram og 49 cm lang.

Så selv om ho ikke var veldig stor, så var symfysemålet ikke særlig gjeldende for meg - det sto stille fra uke 37, og det var langt under det grønne normalområdet. Og hodet sank lenge før symfysemålet sank. Men jenta vokste fint på vekstul og var frisk og fin da hun kom ut:) Bærte henne nok veldig dypt, og langt nede. 

Så selv om ho ikke var veldig stor, så var symfysemålet ikke særlig gjeldende for meg - det sto stille fra uke 37, og det var langt under det grønne normalområdet. Og hodet sank lenge før symfysemålet sank. Men jenta vokste fint på vekstul og var frisk og fin da hun kom ut:) Bærte henne nok veldig dypt, og langt nede. 

Siste sf-mål uke 40 var 35cm, fikk en liten pjokk på 2970g og 51cm.

fulgte den røde streken stort sett hele tiden, han var 3528 og 51 cm

ved siste måling i uke 38 lå det på 33 cm. Hun ble født i uke 39+1, 3090 gram og 47 cm

Back
Topp