Symfyse-fundusmål?

Jeg ligger litt over streken! Men min jordmor har aldri sagt noe på det! :) blir spennende og se neste gang! :p Hehe

Jeg ligger nå hele 2 hakk over det grønne feltet, så i morgen blir det sykehustur på meg. i tillegg prøvde 2 jordmødre i dag å finne ut hvilke vei han ligger da det også var fosterlyder overalt, men dn gang ei. ligger Ann til å bli en liten/stor luring ditte her og jeg gleder meg til endelig å få litt flere svar i morgen på hvor stor han er og om han ligger i sete :)

Dere som har ligget over før,har dere fått store babyer da?jeg ligger litt over og er litt redd for at babyen skal bli veldig stor.føler meg ganske stor også nå

Dere som har ligget over før,har dere fått store babyer da?jeg ligger litt over og er litt redd for at babyen skal bli veldig stor.føler meg ganske stor også nå

Er vel veldig individuelt det der med tanke på hvordan du bærer osv. Jeg lå veldig høyt oppe i starten forrige gang, men vokste senere på slutten, så havnet under den røde streken. Virker som om det er det som skjer nå også.
Hun var 3400 en uke på overtid da.

Men det viktigste er jo at du følger din egen kurve og at målet stiger, ellers kan det være grunn til å tro at barnet ikke vokser som det skal. Jeg måtte iallefall på UL for å sjekke siste. Muligens nå også.

Men mange er store, og får gjennomsnittlige barn, mens andre igjen ser mindre ut, men får barn som er litt større.

Spennende å se når de kommer ut da :)

Jeg har ligget rett på streken hele veien unntatt ved siste kontroll, da lå jeg plutselig over... Gått opp ganske mye siden siste kontroll og..

-- tasting fra mobil --

Da har jeg vært på vekstkontroll og for å sjekke leie. Det viser seg at rusket ligger riktig vei, men hode har ikke festet seg ennå :( Ellers var det et vekstavvik på 4% så han var heller litt liten. Ca 2700, og ca 32 rundt hodet. Da gjenstår det å se hvordan det ligger Ann til fødselen :) mente på han kom til å bli ca 3600.

Back
Topp