Symfusen :)

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Æ ligg under rødstreken, men babyn følge linja si fint, så aillt e i orden me litjfrøkna Kossn e symfuse-målan dokkers?

SF-målet mitt var 28 i uke 27, jeg ligger utenfor det grønne feltet og laangt over den røde streken :) Hadde høye mål sist også, og får jevnlige ultralyder for å sjekke veksten på babyen. De er bekymret for at han skal bli for liten :) Ikke slik det ser ut nå :p

Jeg lå på 25 i uke 25.. Over den røde, Akkurat i kant med den grønne.. Tror jeg..:) Skal til jordmor den 1.nov, så kan oppdatere da.

Var hos jm i går 26+4 og SF målet var 22, helt nederst på det grønne feltet. Jm var ikke helt fornøyd så må tilbake om en uke å måle igjen.

Uke 27 og ligger på 29,5 cm, over det grønne feltet :)

Ligger innenfor det grønne feltet, men litt over gjennomsnittet.

dumidalia skrev:
SF-målet mitt var 28 i uke 27, jeg ligger utenfor det grønne feltet og laangt over den røde streken :) Hadde høye mål sist også, og får jevnlige ultralyder for å sjekke veksten på babyen. De er bekymret for at han skal bli for liten :) Ikke slik det ser ut nå :p

Ja, da kan jeg rapportere at symfysemålet ikke nødvendigvis samsvarer med størrelsen på babyen :p Han er nå 9% under gjennomsnittet, mens magen er stor og god. Gynekologen målte og fant ut at jeg hadde mye fostervann, så det var derfor magen er stor. :)

i uke 27 lå målet på 29.. Langt over den røde streken og utenfor det grønne feltet.. Hehe, er jo litt merkelig, da jeg gikk gravid med storesøster lå målene under den røde streken og nå er jeg ikke innenfor det grønne feltet ei gang! 

Jeg ligger på den grønne streken, men over den røde streken. I uke 23 var jeg 23 cm og uke 25 var jeg 24 cm. Er hos legen annen hver uke på grunn av hoste som ikke vil gi seg, han sjekker allt hver gang jeg er innom :-)

27 cm i vecka 28 här - så jag är innanför strecket. På 24 veckors-kontrollen låg jag på 25 cm, alltså över strecket.
Huvudsaken man följer sin egen kurva, å att den går uppåt så ska ju allt vara i ordning:-)

jeg ligger høyt ovenfor det grønne feltet. Har alltid ligget innenfor normalen før, men denne gangen er visst magen større. Heldigvis er det ingen sammenheng mellom høyt fundusmål og stor baby!

Back
Topp