Symfemålet har flatet ut!

MaritaElida

Flørter med forumet
Noen flere som har opplevd dette?
Var hos jordmor i stad og Symfemålet hadde flatet ut. Sist lå jeg rett under den rød streken og nå ligger jeg akkurat innen for den grønne delen. Fikk derfor ny kontroll om to uker. Fikk beskjed om at det ikke var noe å bekymre seg for, men det er jo lettere sagt enn gjort!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det går nok helt fint skal du se! Lille inni magen ligger nok ikke helt likt, sånn som den gjorde sist gang, så er sikkert bare derfor :-)

Godt og høre!

Mitt også, jeg fikk henvisning til UL for å sjekke fostervannet.. Men legen sa at det nok helt sikkert var grunnet tverrleie og at det var ingenting å bekymre seg over:)

Mitt også, jeg fikk henvisning til UL for å sjekke fostervannet.. Men legen sa at det nok helt sikkert var grunnet tverrleie og at det var ingenting å bekymre seg over:)

Jeg skal til ny kontroll hos jordmor 5 september, siden hun hadde bare et annet mål og gå etter. Men om det fortsatt er lavt da, skal jeg på ul.
Blir så nervøs !

Jeg hadde også bare ett mål før, men jeg reagerte ikke på målet faktisk.. Det var legen som "bare" ønsket å være på den sikre siden.. Jeg hadde bare gått opp 1 kilo på en mnd i tillegg, og det er uvanlig for meg å være ;) Utenom har jeg hatt en blødning i uke 8, så er sikkert derfor han ville være safe :) Vi har det nok fint, og vi får friske å flotte barn <3

Jeg lå over den røde streken sist gang (men innenfor det grønne området). Da jeg var hos jordmor i går så lå jeg på den røde streken og har faktisk gått ned en halv kilo, men hun sa ingenting. Skal tilbake om tre uker så hvis det er på den røde streken da også så er vel alt greit :)

På førstemann flatet SF målet mitt ut på slutten. Fikk oppfølging og flere UL for å sjekke vekt av barnet, fostervann og gjennomstrømning til morkaken! Fødte en gutt på 2100g i uke 39 (igangsatt grunnet lite fostervann). Ta en ekstra sjekk!!!

Skal til jordmor igjen om 1 uke for nytt mål, synes hun den fortsatt er for liten da skal jeg på ul :)

Heldigvis var der bare lille gull som lå annerledes sist :)

Back
Topp